به گزارش پارس به نفل از مهر، جواد نکونام در گفتگو با سایت فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط تیم ملی در اردوی تایلند ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و آماده بازی روز جمعه هستیم و امیدواریم بتوانیم یک بازی خوب را به همراه یک نتیجه خوب بدست بیاوریم و راه صعودمان برای مرحله بعد هموار شود.

وی در ادامه در خصوص حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل افزود: انتظارها باید به اندازه و بجا باشد و می بایست آماده سازی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم نتایج خوبی را در جام جهانی بگیریم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که در نهایت بتوانیم برای فوتبال کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

کاپیتان تیم ملی همچنین اظهار کرد: زمانی که نیاز به نتیجه گیری داریم، باید اردوهای خوب و منظمی داشته باشیم بخصوص زمانیکه می خواهیم در جام جهانی حضور داشته باشیم چرا که در جام جهانی همه تیم ها با تمام قدرت و توان حضور پیدا می کنند. امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و با برگزاری این اردوهای منظم نماینده شایسته ای برای ایران باشیم.

از سوی دیگر اشکان دژاگه هم در مورد این بازی تاکید کرد: دیدار با تایلند، بازی مهمی برای تیم ملی است و من فکر می کنم با تمریناتی که در این یک هفته داشته ایم، اگر همه متمرکزمان روی بازی باشد، می توانیم بازی را ببریم.

وی در خصوص تیم ملی تایلند افزود: تایلند تیم خوبی است و در بازی گذشته نشان داد فوتبال را خوب بازی می کند. در تهران هم با سختی توانستیم آنها را ببریم و من معتقدم به دلیل اینکه در خانه حریف هستیم و زمین و هوادار و همه شرایط به نفع آنهاست، بازی سخت ری هم خواهیم داشت. از سویی دیگر زمین مسابقه هم شرایط مساعدی ندارد و تایلند ی ها به بازی در این زمین عادت دارند و بهتر بازی می کنند و امیدوارم بتوانیم بازی فردا را با برد پشت سر بگذاریم.

بازیکن تیم ملی در خصوص نزدیک شدن به مسابقات جام جهانی تصریح کرد: از فرصت باقی مانده باید نهایت استفاده را داشته باشیم و چند بازی دوستانه و اردوی آماده سازی منظم می تواند برای تیم ملی بسیار خوب باشد چرا که می توانیم در این بازی ها محک بخوریم و ایرادات را پیدا کنیم.

دژاگه در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه هماهنگی بازیکنان تیم های کشورهای مختلف که لژیونرهای بیشماری دارند، گفت: فکر می ‍ کنم آنها بازیکنان خوبی دارند و این بازیکنان به خوبی تمرین می کنند و ما هم این موقعیت را داریم و تیم ملی خوبی داریم. اگر حرفه ای تمرین و کار کنیم، خواهیم توانست به آنجا برسیم و اگر کارهایی که سرمربی تیم ملی با این سابقه مربیگری طولانی و تجربه بین المللی در جام های جهانی از ما می خواهد را انجام دهیم، موفق خواهیم بود به شرطی که زمان را از دست ندهیم.