به گزارش پارس به نقل از فارس، رضا عنایتی در خصوص گلزنی اش در بازی با سایپا و حضور او در صدر جدول گلزنان لیگ برتر گفت: « بیشتر از همه خوشحالم که مصدومیتم زودتر از حدی که تصور می شد بهبود یافت و جا دارد از دکتر تیم در این باره تشکر کنم اما وقتی گل بزنم و تیمم ببازد خیلی جای خوشحالی ندارد. در بازی با سایپا نتیجه را واگذار کردیم و این من را بیشتر از هر چیزی ناراحت کرد. امیدوارم در دور برگشت بتوانیم نتایج نیم فصل اول را جبران کنیم. »

مهاجم با سابقه تیم فوتبال صبای قم در خصوص اینکه چرا این تیم در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی نگرفت، افزود: « تیم ما جوان و کم تجربه است و این کم تجربگی در خیلی بازی ها به ضرر تیم ما تمام گشت و باعث شد تا نتایج قابل قبولی نگیریم اما تیم جوان داشتن هم تاوانش اینگونه است. در خیلی از بازی ها به دلیل کم تجربگی باختیم و یا بازی برده را مساوی کردیم اما فکر می کنم این تجربه در نیم فصل دوم به کار ما بیاید. »

مهاجم اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص مهاجمانی که به این تیم پیوسته اند اما خبری از حضور او در استقلال نیست، هم ادامه داد: « من همیشه گزینه استقلال در نیم فصل هستم اما اول فصل تیم های دیگری به سراغ من می آید. نمی دانم دلیل این ترس که من را از تیم محبوبم جدا می کنند، چیست. من در حال حاضر در بهترین شرایط بدنی هستم اما اول فصل کسی سراغ من نمی آید. در هر حال من هوادار این تیم هستم و هر کسی که به استقلال می رود برایش آرزوی موفقیت می کنم. »

عنایتی افزود: « خیلی ها هستند که باعث می شوند من به استقلال نروم در حال حاضر هم قصد صحبت در این خصوص را ندارم اما دیر یا زود همه چیز برای مردم روشن می شود. »

وی در پایان در خصوص اظهارات کشوری مبنی بر اینکه عنایتی شوخی کرده و گفته که صبا دو میلیارد تومان هزینه کرده است، گفت: « خب حتما ایشان بهتر از من این موضوع را می دانند اما من با بازیکنانی که دیدم و با جمع بندی که انجام دادم به این رقم رسیدم. »