به گزارش پارس ، فرهاد کاظمی در گفتگو با مهر، در خصوص شکست ۲ بر یک تیم پیکان برابر ایرانجوان بوشهر در هفته نهم رقابتهای لیگ دسته اول که روز یکشنبه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: در آن مسابقه که در بوشهر برگزار شد، در مجموع بد کار نکردیم هرچند می توانستیم بهتر از این عمل کنیم.

وی در مورد اخراج ۲ بازیکن پیکان در آن بازی و دادن ۵ کارت زرد به بازیکنان این تیم اضافه کرد: نمی خواهم نسبت به عملکرد داور آن بازی انتقاد کنم و تنها درخواست بررسی عملکردش را دارم، همانطور که قبلا هم این درخواست را داشتم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: در مورد پنالتی اعلام شده برای تیم ایرانجوان بوشهر هم صحبتبی نمی کنم ولی بار دیگر از مسئولان کمیته داوران و برگزاری رقابتهای لیگ دسته اول، درخواست بررسی عملکرد داور آن بازی را دارم.

کاظمی با بیان اینکه در دقایق آخر آن بازی هم حسین بابایی بازیکن پیکان در محوطه جریمه متوقف شد و صحنه ای بسیار مشکوک به پنالتی رخ داد که داور می توانست پنالتی بگیرد اما چنین اعتقادی نداشت، تاکید کرد: البته این مسائل باعث نمی شود که ما از اشکالاتمان غافل شویم. در این شرایط باید سعی کنیم اینقدر خوب کار کنیم که خودمان را در جدول بالا بکشیم.

وی در ادامه یادآور شد: من ایمان دارم و مطمئن هستم پیکان از ۵ بازی باقیمانده حداکثر امتیازات ممکن را کسب می کند. ما می خواهیم ۵ بازی باقیمانده را ببریم و می بریم زیرا من این توانایی و پتانسیل را در تیم خود می بینم. مطمئن باشید پیکان بعد از نیم فصل نخست، جزو سه تیم بالای جدول خواهد بود و در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا می کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پایان گفت: اگر اینگونه نشود و پیکان به آن نتایجی که من می خواهم و لیاقت و توانایی اش را دارد، دست پیدا نکند، خودم می روم اما مطمئنم این تیم قهرمان شده و به لیگ برتر صعود می کند.