به گزارش پارس به نقل از مهر، بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۱۸: ۳۰ امروز وارد بانکوک شدند و مورد استقبال هوشنگ مقدس و دو نماینده سفارت ایران در تایلند قرار گرفتند. طبق هماهنگی مسئولان سفارت، بازیکنان تیم ملی بدون معطلی از فرودگاه خارج شدند و به سمت هتل" آماری آبریوت" که برای تیم در نظر گرفته شده، حرکت کردند.

بازیکنان بعد از کمی استراحت، شام خوردند و مجددا برای استراحت به اتاق هایشان که در طبقه بیستم هتل قرار دارد، برگشتند. اولین تمرین تیم ملی در بانکوک ساعت ۱۷ تا ۱۸: ۳۰ در زمین باشگاه یاماها برگزار می شود. تیم ملی دو روز در این زمین تمرین می کند و سپس برای دو جلسه آخر تمرین خود به ورزشگاه راجامانگالا که زمین مسابقه با تایلند است، نقل مکان خواهد کرد. از هتل محل اقامت ملی پوشان تا زمین یاماها ۴۵ دقیقه و تا ورزشگاه راجامانگالا ۳۰ دقیقه فاصله است.

روز یکشنبه فقط ۱۸ بازیکن به بانکوک رفتند و قرار است اکثر لژیونرها روز دوشنبه به تیم ملی ملحق شوند.

پیش از این با نظر کارلوس کی روش هتل محل اقامت تیم ملی فوتبال ایران در بانکوک تغییر کرده بود. کی روش این تصمیم را در اعتراض به حضور تایلندی ها در هتل تیم ملی اتخاذ کرد. با این حال بازیکنان از امکانات هتل ابراز رضایت کرده اند.

دیدار تیم های تایلند و ایران در هفته چهارم در مرحله انتخابی جام ملت های آسیا روز جمعه هفته جاری در حالی در شهر بانکوک برگزار می شود که تیم تایلند در صورت شکست در این مسابقه شانس صعود به مرحله نهایی را از دست می دهد.