به گزارش پارس به نقل از مهر، شیخ سلمان آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت و گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از رئیس فدراسیون فوتبال ایران به خاطر برگزاری همایش علم و فوتبال تشکر و از نحوه برگزاری همایش ابراز رضایت کرد.

وی در این خصوص گفت: از برگزاری و سازماندهی حرفه ای و منظم این همایش در تهران شگفت زده شدم. از قرار معلوم فوتبال از محبوب ترین ورزش ها در ایران است و طرفداران ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هدف و وظیفه فوتبال ایجاد وحدت و همدلی بین ملت های جهان است از اینکه در تهران بودم احساس خوبی دارم و خوشالم. به عنوان رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا باید به صورت شفاف اعلام کنم که رابطه بسیار خوب و صمیمی با فدراسیون فوتبال ایران دارم چرا که این فدراسیون یکی از فعال ترین، مدرن ترین و پیشرفته ترین فدراسیون ها در آسیاست.

شیخ سلمان که در افتتاحیه فستیوال مدارس فوتبال ایران شرکت کرده بود هم در این باره گفت: از برگزاری فستیوال فوتبال زیر ۱۲ سال هم راضی هستم. این فستیوال که مختص مدارس فوتبال بود با شکوه و در بهترین وضعیت برگزار شد و به همین دلیل از تلاش علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال ایران به خاطر توجه و پیشرفت فوتبال پایه ایران تشکر می کنم. یک بار دیگر صعود تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران را به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل تبریک می گویم و برای ایران در برزیل آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.