به گزارش پارس ، نیلسون کوریا جونیور در گفت وگو با تسنیم در مورد شرایط پرسپولیس پس از پایان نیم فصل اول، مشکلاتی که بین او و باشگاه پرسپولیس رخ داد، آمار خط دفاعی پرسپولیس در نیم فصل اول و… صحبت ها زیر را انجام داد:


  نیم فصل اول لیگ تمام شد و پرسپولیس با ۶ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارد.


این یک رکورد خوبی برای ما است، زمانی که سیستم دفاعی یک تیم خوب باشد چنین اتفاقی رخ می دهد. زمانی که گل نمی خوریم می توانیم در دقایق پایانی به گل برسیم و پیروز شویم و این خیلی مهم است.


  فکر می کنی این رکورد در ادامه لیگ هم حفظ شود؟


امیدوارم اینطور شود. من و تمام بازیکنان هر روز سخت تمرین می کنیم تا این روند ادامه داشته باشد، یعنی گل نخوریم، بازی ها را ببریم و در جدول صعود کنیم. امیدوارم پرسپولیس همیشه برنده باشد.


خیلی اعتقاد دارند تو بهترین دروازه بان ایران و حتی آسیا هستی، خودت این موضوع را قبول داری؟


من فقط کارم را انجام می دهم و این نظر آنها است. قضاوت در مورد خود را بر عهده مردم و شما می گذارم اما من به این چیز ها فکر نمی کنم و فقط به این فکر می کنم که برای پرسپولیس بازیکن مثمرثمری باشم. من هر روز به صورت فشرده تمرین می کنم و خدا هم به من لطف دارد. اگر به اینجا رسیده ام به خاطر لطف خدا بوده ولی در مجموع به اینکه بهترین هستم یا نه فکر نمی کنم.


  تو در پرسپولیس به محبوبیت خاصی رسیدی و به نظر می رسد با این تیم اخت شده ای، حتی بعد از پیروزی مقابل راه آهن اشک شوق ریختی…


اگر در آن بازی گریه کردم فقط به خاطر این بود که برد مهمی را کسب کردیم و به صدر جدول رسیدیم، پرسپولیس چند سال بود که صدرنشین نشده بود و مهم بود که این اتفاق رخ داد. آن شب اشک های من از شوق بود و احساساتی شده بودم.

  با این شرایط پرسپولیس می تواند قهرمان لیگ شود؟


الان زود است در این مورد صحبت کنیم. با این حال فکر می کنم ۴،۵ تیم ابتدای جدول شانس قهرمانی داشته باشند. از حالا به قهرمانی فکر نمی کنیم اما امیدوارم این اتفاق رخ دهد.


این روزها بهزاد غلامپور دچار مصدومیت شده و وظیفه تمرین دادن به دروازه بان ها بر عهده تو است. امکان دارد روزی مربی دروازه بان های پرسپولیس شوی؟


اول باید بگویم مشکلی بابت تمرین دادن دروازه بان ها ندارم اما نمی خواهم مربی شوم، چون دوست دارم سرمربی باشم.


  تو اولین نفری بودی که به مشکلات مالی پرسپولیس و عدم پرداخت مطالباتت اعتراض کردی…


نمی خواهم در این مورد صحبت کنم و ترجیح می دهم سکوت کنم.


  اما خیلی ها فکر می کنند پرسپولیس مشکل مالی ندارد، درست است؟


اینطور نیست، بگذارید به خاطر آرامش پرسپولیس حرفی نزنم. فعلاً موفقیت پرسپولیس در اولویت من قرار دارد.