به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مهدی مهدوی کیا در حاشیه نشست خبری سپ بلاتر درباره حضور او و شیخ سلمان در ایران اظهار کرد: امروز بلاتر در فستیوال تیم های پایه حضور پیدا کرد و فکر می کنم که حرف مهمی زد و صحبت هایش مفید بود. او می گفت آینده متعلق به نوجوانان است.

او ادامه داد: فوتبال ما باید دیدگاه ها را برای بازیکنان آینده مهیا کند تا بتوانیم شاهد پیشرفت تیم های ملی باشیم. برنامه سپ بلاتر در این یکی، دو روز فشرده بود و نمی توانستیم هر چه در ذهن مان است از او بخواهیم.

مهدوی کیا گفت: روز گذشته در کنگره علم و فوتبال مشکلاتی داشتیم. از جمله این که برخی از افراد نتوانستند وارد سالن شوند. به هر حال تجربه برگزاری این گونه مراسم را نداریم و همیشه با چنین مسائلی مواجه می شویم اما بالاخره باید از یک جا شروع کنیم و نمی توانیم به همه چیز بدبین باشیم. بهتر است حال که این دو نفر به ایران آمده اند بهترین استفاده را از نفوذ آنان در فوتبال جهان ببریم.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران درباره این که بلاتر گفته به زودی یک کرسی در کمیته های فیفا به فوتبال ایران تعلق می گیرد و این که آیا دوست دارد این کرسی برای او باشد، گفت: هیچ صحبتی نکرده بودم مبنی بر این که می خواهم در فیفا کرسی بگیرم. از من در این زمینه سوال شد و من هم گفتم از آنجایی که فوتبال ایران همیشه در آسیا به لحاظ فنی قوی بوده و چند قهرمانی آسیا و چند بار حضور در جام جهانی را تجربه کرده نباید در فیفا بدون کرسی باشد. اگر بلاتر این قول را به ما داده است که ایران به زودی صاحب کرسی می شود، خیلی خوب خواهد شد و ما واقعا به این جایگاه احتیاج داریم. نمی دانم که برای این کرسی انتخاب می شوم یا نه. اول باید ببینیم که این کار انجام می شود یا خیر و بعد درباره آن صحبت کنیم.