به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مهدی تاج در حاشیه مراسم افتتاح فستیوال مدارس فوتبال در مورد بی نظمی که پایان این مراسم به وجود آمد گفت: این مسائل طبیعی بود و خود آقای بلاتر هم دوست داشتند با بچه ها صحبت کنند. فکر نمی کنم در این خصوص مشکلی به وجود آمده باشد.

وی در واکنش به این مسئله که چرا در اواسط صحبت با بلاتر از کنار او بلند شد و آیا رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از این مسئله ناراحت شد یا خیر، اظهار داشت: اتفاق خاصی رخ نداد و فقط خواستم چیزی به آقای نبی بگویم. فکر نمی کنم مسئله خاصی به وجود آمد و یا بلاتر ناراحت شد.

رئیس سازمان لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا با رئیس فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا جلسه ای داشته یا خیر، عنوان کرد: جلسه ای برگزار و در خصوص مسائل مختلف لیگ و فوتبال صحبت کردیم. خواستیم در جلسه با بلاتر و شیخ سلمان در خصوص مشکلات مالی باشگاه ها و حقوق فوتبال صحبت کرده باشیم.

تاج ادامه داد: قرار است یکشنبه و یا دوشنبه کنفرانس مطبوعاتی در این خصوص برگزار کنم تا یکسری از واقعیت ها را بگویم. درست است ما ۱۲ ورزشگاه استاندارد در ایران داریم اما وضع مالی باشگاه ها خوب نیست و ممکن است در نیم فصل دوم با باشگاه های بدهکار برخورد کنیم.

وی در پایان در خصوص اینکه آیا درباره سهمیه باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی ایران در جام ملت های آسیا هم صحبتی شده، گفت: بله. در این موارد با بلاتر و شیخ سلمان صحبت هایی مطرح شده است.

* به گزارش تسنیم، در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش کردند مراسم افتتاحیه فستیوال با نظم برگزار شود اما با پایان این مراسم کودکان حاضر به سمت بلاتر و کی روش رفتند و با آنها عکس یادگاری گرفتند. نکته جالب اینجا بود که رئیس فدراسیون فوتبال جهانی فوتبال و سرمربی تیم ملی برخورد بسیار خوبی با کودکان داشتند و با آنها لحظاتی صحبت کردند و کودکان هم این دو نفر را در آغوش می گرفتند و با زبان فارسی با آنها صحبت می کردند.