به گزارش پارس به نقل از فارس، دومین همایش علم و فوتبال امروز از ساعت ۱۰ در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

*خبرنگاران برای نشست خبری سپ بلاتر دچار سردرگمی شدند. عده ای می گویند رئیس فیفا فردا ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در وزارت ورزش نشست خبری دارد اما حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال می گوید، فدراسیون متولی نشست خبری بلاتر است و باید این مراسم فردا ساعت ۱۳ در هتل باشد.

این سردرگمی در حالی صورت گرفته که برنامه وزارت ورزش و جوانان باعث این مسئله شده است. در حالی که فدراسیون فوتبال مدت هاست بابت حضور بلاتر برنامه ریزی کرده و برای برگزاری نشست خبری رئیس فیفا برای خبرنگاران آی دی صادر کرده است با این حال امروز به یکباره و ناگهانی اعلام شد که فردا صبح بلاتر به وزارت ورزش می رود و سپس پاسخگوی سوالات خبرنگاران است. سوال این است که مسئولان مربوطه چطور این همه برنامه ریزی را نادیده گرفته اند و چطور به این فکر نکرده اند که خبرنگاران چطور می توانند هم برنامه حضور بلاتر در وزارت ورزش را پوشش دهند هم خود را به محل برگزاری نشست بلاتر در مکانی که فدراسیون در نظر گرفته برسانند.

*بعضی از مربیان لیگ برتری به جای شرکت در مباحث علمی به لابی هتل آمدند و ضمن بیان صحبت های خنده دار در مورد بدهی های خود و طلبشان از باشگاه ها حرف می زدند.

*برخی مربیان که در چند سال اخیر تیمی نداشتند مثل نادر دست نشان در این مراسم حضور دارند.

*محمود یاوری، مسن ترین مربی حاضر در این همایش است که در تمامی کارگاه های آموزشی حضور داشته و می گوید عاشق کارش است.

*برای دکور پشت سن زمان سخنرانی سپ بلاتر دست نوشته هایی از تخته جمشید و پرسپولیس آماده کرده اند.

*جدول زمانبندی مراسم به علت تمام شدن در اختیار برخی از خبرنگاران قرار نگرفت.