به گزارش پارس، تسنیم به نقل از سایت مدیاست ایتالیا نوشت، دیه گو مارادونا اعتراف کرد شروع به نوشتن کتابی کرده که در آن از روزهای سخت زندگی اش و اعتیاد به مواد مخدر گرفته تا ماجرای مجرم مالیاتی شناخته شدنش به خاطر فرار از پرداخت مالیاتی ۴۰ میلیون یورویی شرح داده است.


دیه گو مارادونا در گفت وگو با مجله « چی» ایتالیا اظهار داشت: من یک متخلف مالیاتی نیستم و می خواهم بدون هیچ مشکلی به ایتالیا رفت و آمد کنم. ۲۵ سال است که با لحن های متناقضی درباره من صحبت می شود اما من می خواهم همه حقیقت را بدانند تا بتوانند قضاوتی صحیح داشته باشند و دروغ هایی که از این طرف و آن طرف می شنوند روی طرز تفکرشان تاثیر نگذارد. به همین خاطر با کمک وکیلم و یک خبرنگار که شناخت کافی از سوابق من و همچنین مقامات اراده مالیات ایتالیا دارد، شروع به نوشتن یک کتاب کرده ام و عنوان آن را هم « مارادونا، یک حقیقت» گذاشته ام. مردم از این کار من استقبال کرده اند و خواسته اند که با قدرت آن را دنبال کنم.


مارادونا که این روزها در منزل جدیدش در دبی به سر می برد با بیان اینکه « برای برقراری عدالت حقیقت را از گوشه و کنار جهان جمع آوری می کنم» ، افزود: من هرگز حق کسی را نخورد ه ام و به اداره مالیات ایتالیا بدهکار نبوده ام اما امیدوارم که با راه حلی اصولی که به نفع همه است، بی عدالتی آشکاری که وجود دارد را از بین ببرم.


وی سپس به دوران اعتیادش به کوکائین که روزهای تلخی را برای زندگی او رقم زد، اشاره داشت و تصریح کرد: اعتیاد مانند غولی بود که داشت زندگی ام را ویران می کرد اما من هرگز ترسی از جنگیدن با آن نداشتم. می دانم آن ماده که خودتان نامش را می دانید، مانند یک غول بود که تا آستانه کشتن من و یتیم کردن ۲ دخترم پیش رفت اما من توانستم در مهم ترین بازی زندگی ام پیروز شوم و حالا می توانم از بودن در کنار نوه ام بنامین لذت ببرم. مارادونا ۱۰ سال است که دیگر طرف مواد نرفته است. من مسابقه را بردم. من عاشق زندگی ام هستم.