به گزارش پارس ، سایت باشگاه استقلال در این مورد نوشت: حادثه تلخی بود. نمی شد باور کرد اما وقتی با منزل شان تماس گرفتیم به عمق تلخی پرواز بیشتر پی بردیم. متوجه شدیم احمد مظاهری یگانه، هوادار معلول استقلال که همیشه در تمرینات تیم هم حضور داشته از غصه خداحافظی کاپیتان فرهاد مجیدی پرواز کرده، به آسمان رفته تا خانواده اش به خاطر غم از دست دادنش عزادار شوند. ماجرا از این قرار است که احمد وقتی تماشاگر بازی استقلال و مس بود با صحنه خداحافظی مجیدی مواجه شد. اتفاقی که نمی توانست باور کند. بر سرش می زد، گریه می کرد و تا دو روز لب به غذا نمی زد. او غصه می خورد و اشک می ریخت و حرفی هم نمی زد تا اینکه در نهایت دچار سکته قلبی شد.

خانواده او را به بیمارستان بوعلی بردند و او در بخش سی سی یو بیمارستان بوعلی بستری شد. در حالی که نیمه بیهوش بود از او پرسیدند می خواهی با فرهاد مجیدی تماس بگیریم تا با او حرف بزنی و احمد دستی به نشانه بله تکان داد. ساعاتی بعد احمد دیگر روی زمین وجود نداشت. پرواز کرد به آسمانی که آبی است. باورش سخت است که هوادار معلول استقلال طاقت خداحافظی مجیدی را نداشت و آنقدر غصه خورد که به یک باره دچار سکته شد.


خاله این نوجوان درباره مرگ خواهرزاده اش می گوید: احمد را در قطعه ۳۰۴ ردیف ۵۱ بهشت زهرا دفن کرده اند. او در محله شان خیابان نبرد جنوبی به استقلالی بودن معروف بود و با همه بازیکنان استقلال هم عکس داشت. او ادامه می دهد: احمد در این روزها خیلی غصه خداحافظی مجیدی را می خورد. به سر و صورتش می زد و می گفت برایم سخت است که دیگر بازی های مجیدی را نبینم. چهارشنبه ختم این هوادار است. مراسم سوم احمد مظاهری یگانه که استقلال را دوست داشت و با خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال از زندگی اش خداحافظی کرد.