به گزارش پارس به نقل از تسنیم، کاکا در خصوص مقایسه رونالدو، ستاره پیشین خط حمله تیم ملی برزیل و کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید به سایت تیکی تاکا گفت: بهترین هم تیمی که تا به حال داشته ام رونالدو است، آن رونالدوی پدیده. آن رونالدوی دیگر (کریستیانو) احتمالاً جزو ۵ هم تیمی برتری است که داشته ام اما به عقیده من رونالدوی برزیلی کارهایی انجام می داد که هیچکسی از عهده اش بر نیامده است.

کاکا در ادامه گفت وگوی خود به وضعیت بحرانی میلان در فصل جاری و همچنین افت شدید عملکرد و جنجال های اخیر ماریو بالوتلی در خط حمله این تیم اشاره ای داشت. وی افزود: ماریو آدم فوق العاده ای است اما او باید درک کند که مسئولیت های مشخصی دارد، چه در میلان و چه در تیم ملی ایتالیا. او برای بسیاری از مردم یک الگو محسوب می شود و باید جایگاه خودش به عنوان کسی که الهام بخش افراد زیادی می شود بداند و با مسئولیت های آن کنار بیاید.

اخیراً شایعاتی در رسانه های ایتالیایی انتشار پیدا کرده مبنی بر اینکه باربارا برلوسکنی، دختر مالک باشگاه و عضو هیئت مدیره روسونری در پی نتایج ناامیدکننده این فصل تیم آلگری از پدر خود خواسته آدریانو گالیانی، نایب رئیس و مدیر اجرایی باشگاه را برکنار کند. کاکا از اظهارنظر در این خصوص خودداری و تصریح کرد: در این باره حرفی ندارم که بزنم. مشکلات ما فنی است و با تمرکز روی آنها می شود از این وضعیت رهایی یافت.

کاکای ۳۱ ساله تابستان سال جاری از رئال مادرید به میلان پیوست اما او هنوز نتوانسته به روزهای اوج خود بازگردد و در ۵ بازی که برای روسونری به میدان رفته تنها یک گل به ثمر رسانده است.