به گزارش پارس به نقل از فارس، نیلسون کوریا اظهار داشت: متأسفانه در چند وقت اخیر سوءتفاهم کوچکی بین من و پرسپولیس حضور داشت اما هرگز اجازه نمی دهم این مشکلات کوچک ترین لطمه ای به تمرکز من در داخل زمین بزند.

وی افزود: من همیشه با تمام وجودم برای پرسپولیس بازی کرده ام و الآن هم با تمام تلاش و وجودم تا انتهای فصل برای پرسپولیس بازی می کنم تا بتوانم به هدفم برسم.

نیلسون ادامه داد: درباره گذشته حرفی نمی زنم و به رویانیان و باشگاه پرسپولیس علاقه دارم حتی این موضوع را پارسال هم طبق وظیفه ام ثابت کردم. من می توانستم در ابتدای فصل به خاطر اینکه قرارداد جدید امضاء کنم، قرارداد قبلی ام را کامل بگیریم اما به خاطر رویانیان، پرسپولیس و کادر فنی اش قراردادم را امضاء کردم. الآن هم که می بینید مشکل کوچکی پیش آمده و درباره آن حرف زدم به خاطر این بود که من در ایران تنها نیستم و به مشکلات مالی خوردم، من دوست ندارم این مشکل در زمین فوتبال من را اذیت کند و به خاطر اینکه تنها نیستم سعی کردم تا بتوانم زندگی ام را اداره کنم. الآن زن و بچه من هم در ایران هستند و می خواهم با آرامش کارم را دنبال کنم.

نیلسون در پایان خاطرنشان کرد: من قطعاً تا انتهای فصل در خدمت پرسپولیس هستم چون این تیم و مسئولانش، به همراه کادر فنی و حتی بازیکنانش را دوست دارم.