به گزارش پارس به نقل از تسنیم، لوکا بوناچیچ عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل راه آهن تهران، اظهار کرد: ما در مدت گذشته سفرهای طولانی، سخت و دشواری را پشت سر گذاشته ایم و امیدوارم بازیکنانم در این مدت استراحت کرده باشند و بتوانند مقابل راه آهن عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند.

وی افزود: حال که مدتی از بازی ما مقابل پیام صنعت آمل گذشته بتوانیم با شرایط خوبی که داریم به ۳ امتیاز این مسابقه که احتیاج زیادی به آن داریم برسیم.

سرمربی تیم ذوب آهن بیان کرد: من همیشه در باشگاه هایی سرمربی بودم که شرایط برای من فراهم بوده و هر جایگاهی که باشم درخواست های یکسانی دارم بنابراین به هیچ کسی اجازه نمی دهم که رفتار خود را به من دیکته کند و این شامل بازیکنان نیز می شود.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که در باشگاه ذوب آهن نیز شرایط برای من فراهم باشد، در این باشگاه اصفهانی حضور دارم و اینگونه نیست که از ذوب آهن جدا شوم، خوشبختانه در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و ارتباط ما با مدیران باشگاه ذوب آهن بسیار خوب است، ما در دو بازی اخیر شرایط خوبی داشتیم و به بازیکنانم تبریک می گویم در این دو بازی سخت فوتبال خوبی از خود ارائه کردند.

بوناچیچ با بیان اینکه تیم ما در نیم فصل نخست نتایج ضعیفی از خود به نمایش گذاشته اظهار کرد: ما نتوانستیم بازی خوب خود مقابل استقلال و ملوان را در نیم فصل نخست ادامه دهیم و در شرایط سختی قرار گرفتیم اما بازیکنانی که به آنها فرصت دادیم توانستند با حداکثر تلاش خود عملکرد مناسبی به نمایش بگذارند، متاسفانه در فوتبال باید گل بزنی تا زحمات بازیکنان به چشم بیاید.

وی بیان کرد: تفاوت بین مربی خارجی و داخلی در فرهنگ، رفتار، برخورد و مسائل دیگر است بنابراین ممکن بوده بازیکنان بومی ایران با این مسئله کنار نیامده باشند و با سرمربیان داخلی بهتر کار کنند، اما یک بازیکن حرفه ای باید تفاوت بین مربی داخلی و خارجی را درک کند.

سرمربی ذوب آهن افزود: با این حال وقتی نتایج ضعیفی می گیریم اما و اگر زیاد شده و سئوالات زیادی از ما پرسیده می شود، همه حق دارند که این سئوال ها را بپرسند ولی تلاش می کنم تا در نیم فصل دوم شرایط تیم را بهتر از گذشته کنیم.

وی در مورد بحث معاوضه محسن مسلمان و قاسم حدادی فر گفت: من دوست دارم که محسن مسلمان و حدادی فر در تیم ذوب آهن بمانند اما در مورد سیاست های باشگاه مدیران هستند که تصمیم می گیرند و من تعیین نمی کنم که این شرایط چگونه باشد، جزئیات را نمی دانم و قرار نیست در مورد بحث معاوضه بازیکنان تنها صحبت کنیم، زیرا باید همه چیز عملی شود تا در مورد آن اظهار نظر کرد ولی اعتقاد دارم که این دو بازیکن، بازیکنان خوبی هستند که دوست دارم در تیم ذوب آهن بمانند.

بوناچیچ خاطرنشان کرد: فردا فرصت این را داریم که با پیروزی و گرفتن ۳ امتیاز مسابقه شرایط خودمان را بهتر کرده و پس از آن از بازی های خانگی خود را نهایت استفاده را ببریم.