به گزارش پارس به نقل از تسنیم، منصور ابراهیم زاده دقایقی پیش در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: بازی های پایان فصل و مسابقاتی که قبل از استراحت ما برگزار می شود همیشه بازی های خوبی بوده و اگر چه می دانم این دیدار یک مسابقه سخت و ۶ امتیازی به شمار می رود، تلاش می کنیم که هر ۳ امتیاز این بازی را از آن خود کنیم. امیدوارم فوتبال خوبی ارائه کنیم و آرزو دارم داور مسابقه بتواند از عهده این بازی سنگین برآید و خوب قضاوت کند.

وی با اشاره به اشتباهات داور بازی تیمش مقابل افزود: همه دیدید که در بازی با پرسپولیس اگر داوری شجاعت داشت و دقت می کرد شاید ما ۳ امتیاز این مسابقه را از آن خود می کردیم و در نزدیک به ۳۰ درصد از بازی های تیم ذوب آهن داوری تاثیرگذار بوده و مطمئنا این نوع قضاوت به نفع ما نبود و امیدوارم در مورد قضاوت بازی فردا مشکلی نداشته باشیم و فوتبال خوبی ارائه کنیم.

سرمربی تیم راه آهن در پاسخ به سوالی در مورد این که آیا با باشگاه ذوب آهن برای فصل آینده با وی مذاکره داشته یا خیر تصریح کرد: مگر می شود یک شخص با باشگاهی قرارداد داشته باشد و با باشگاه دیگری صحبت کند؟ این گونه مسائل صحت ندارد. من برای نیم فصل دوم با باشگاه راه آهن برنامه ریزی کرده و مذاکرات خوبی داشته ایم تا شرایط تیم را بهبود ببخشیم.

وی بیان کرد: ممکن است رسانه ها در مورد این مسئله صحبت های زیادی را مطرح و اعلام کنند که ابراهیم زاده استعفا کرده و با ذوب آهن به توافق رسیده است اما این شایعات صحت ندارد.

ابراهیم زاده در مورد مصدومان راه آهن برای این مسابقه گفت: والری الکسانیان و میلاد نوری برای این دیدار مصدوم هستند.

وی پیرامون مصاحبه اخیرش در مورد این که شاید سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن علاقه ای به همکاری دوباره وی با ذوب آهن نداشته باشد، خاطرنشان کرد: هر کس دوست دارد در کنار خانواده اش باشد اما شرایط در مورد کار متفاوت است و ممکن است تغییر کند با این حال من هم می گویم شاید خود من دیگر علاقه نداشته باشم به ذوب آهن بازگردم و این گونه که می گویند، نیست.

سرمربی راه آهن پیرامون پیشنهاد سپاهان برای سرمربی گری این تیم اضافه کرد: هیچ چیزی در مورد سپاهان مطرح نبوده و سخنگوی باشگاه سپاهان اعلام کرد که با کرانچار جلسه داشته اند و هیچ مشکلی در مورد سرمربی سپاهان وجود ندارد.