به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در حالی که امروز سایت فدراسیون فوتبال در اعلام اسامی داوران هفته پانزدهم لیگ برتر نام علیرضا فغانی را به عنوان داور دیدار تراکتورسازی و استقلال اعلام کرده بود، در اتفاقی عجیب ۲ ساعت بعد نام علیرضا فغانی به عنوان داور دیدار سایپا و استقلال اعلام شد. براین اساس علی میرزابیگی و سخاوت سلیمان نژاد به عنوان کمک داور و محمد کمانی به عنوان داور چهارم این دیدار در کنار فغانی انتخاب شدند. ناظر داوری بازی نیز زاهد بحرینی است.

پیش از این سایت فدراسیون فوتبال در ساعت ۱۴: ۱۷ فغانی را به اتفاق حسن کامرانی فر و بابک داوری به عنوان کمک ها و فرشید افشار به عنوان داور چهارم برای قضاوت دیدار تراکتورسازی و استقلال در هفته پانزدهم اعلام کرده بود که در ساعت ۱۶: ۳۸ این داور برای قضاوت بازی سایپا و استقلال معرفی شده و در اقدامی جالب تر، اسامی گروه داوری بازی تراکتورسازی و استقلال از خبر مربوط به گروه داوری هفته پانزدهم لیگ برتر حذف شد.

پیش از این هم در بازی راه آهن سورینت و پرسپولیس بعد از اعلام نام فغانی به عنوان داور مسابقه، در همان روز البرز حاجی پور جایگزین این داور برای قضاوت بازی شد و همین موضوع اعتراض تیم فوتبال راه آهن را به دنبال داشت.