به گزارش پارس به نقل از فارس، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار مقابل سایپا از ساعت ۱۵ امروز در زمین کمپ زنده یاد حجازی برگزار شد.

در تمرین امروز خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور، هاشم بیک زاده و آندرانیک تیموریان غایب بودند. البته به جز تیموریان که سه اخطاره است سایرین مصدوم هستند و به این بازی نمی رسند. ضمن آنکه گوران لاوره در تمرین امروز حضور نداشت. این بازیکن به دلیل مسمومیت در تمرین امروز حاضر نبود. به احتمال فراوان این بازیکن پس از مداوا زیر نظر کادر پزشکی به اردوی استقلال ملحق خواهد شد.

* مجید صالح که ظهر امروز در نشست خبری پیش از بازی شرکت کرده بود، به دلیل حضور در نشست خبری در تمرین حضور نداشت.

* مسئولان کمپ استقلال برای محافظت از زمین چمن روی آن کاورهایی را کشیده که باران به آن نفوذ نکند. سرمربی استقلال به محض ورود به زمین از مسئولان کمپ خواست تا گوشه ای از کاورها را جدا کرده تا بازیکنان بتوانند در آن نصف زمین تمرین کنند.

* آندرانیک تیموریان همچنان به دلیل مشکلات مالی با استقلال در تمرینات تیمش حاضر نمی شود.

* جواد نکونام با وجود محرومیت از دیدار فردا در تمرین استقلال حضور داشت و پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

* در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر بدنساز استقلال به گرم کردن بدن های خود پرداختند سپس در قالب گروه های چند نفره بازی های آقا وسط انجام دادند که قلعه نویی خودش در این مسابقه حضور داشت البته سرمربی استقلال با لباس گرم در کنار دیگر بازیکنان تیمش تمرین می کرد.

* با وجود بارش باران تعدادی از بازیکنان استقلال با همان لباس های همیشگی تمرین می کردند اما بازیکنانی نظیر نکونام، عمران زاده، ساموئل و پژمان نوری با لباس های گرم و کاپشن در تمرین حاضر شدند.

* کادر فنی تیم استقلال پیگیر وضعیت آب و هوای فردا در ساعت مسابقه بود و این موضوع را از اطرافیانش سؤال می پرسید. بازیکنان و کادر فنی استقلال نگران شرایط جوی فردا بودند و به یکدیگر می گفتند خدا کند فردا باران نبارد تا شرایط زمین مساعد باشد.

* استقلالی ها بعد از پایان تمرین راهی هتل اوین شده و اردوی پیش از بازی خود را در آنجا برگزار می کنند.

دیدار دو تیم سایپا و استقلال از ساعت ۱۵ فردا در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار خواهد شد.