به گزارش پارس به نقل از فارس، انگین فیرات سرمربی تیم سایپا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل استقلال اظهار داشت: در ابتدا باید این را بگویم که این بازی هم مثل همه بازی ها برای ما سه امتیاز دارد. ما در ابتدای فصل برای خودمان برنامه ریزی کردیم و هدفمان این است که یک فوتبال هجومی چه در داخل و چه در خارج از خانه انجام بدهیم. ما پشت هیچ تیمی قایم نمی شویم و اگر بازی هایمان را ببینید تا آنجا که توانستیم کارایی خود را انجام دادیم.

  وی افزود: حریف ما قهرمان ایران بوده و یک فوتبال زیبا بازی می کند و البته در آسیا هم سوم شده است ما می دانیم که حریف تیم خوبی است و البته از شرایط جوی فردا خبر ندارم اما مطمئن هستم یک فوتبال زیبا را انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم سایپا در پاسخ به این سؤال که آیا به ادامه راه تیمش خوشبین است یا خیر، گفت: ابتدای فصل هم همین انتظارات را داشتم و فقط باید کمی ریسک می کردم. خوشبختانه ریسک من جواب داد و حالا خوشحالم که خوب بازی می کنیم و وقتی به نشست های خبری می روم می بینم که چقدر به تیم ما احترام می گذارند.

وی با اشاره به دیدار تیمش مقابل سپاهان گفت: شاید تنها تیمی که مقابل سپاهان بیشترین موقعیت را خلق کرد سایپا بود و همان زمان هم گفتم که بازیکنانم جوان هستند و باید تجربه کسب کنند. شاید بازی فردا هم شبیه بازی با سپاهان شود ولی همیشه مثبت نگاه می کنم چون همان بازیکنانی که موقعیت از دست می دهند خلق موقعیت می کنند و با اطمینان می گویم بازیکنان سایپا آینده فوتبال ایران خواهند شد.

وی در خصوص اینکه تیمش چه برنامه ای برای جذب بازیکنان جدید دارد، گفت: فکرهایی داریم ولی منتظر می مانم تا بازیکنانم به جایگاه اصلی شان برسند. در نیم فصل تمام تیم ها به دنبال بازیکنان خوب می گردند ما امسال از بازیکن خارجی استفاده نکردیم چون در بعضی مواقع دردسرساز است. متأسفانه فدراسیون قانونی دارد که با توجه به آغاز نیم فصل دوم از ۴ هفته دیگر بازیکنان خارجی نمی توانند به فوتبال ایران بیایند مگر آنکه این بازیکنان پنج هفته بعد از شروع نیم فصل به تیم های ما اضافه شوند.

خبرنگاری در خصوص محرومان و مصدومان سایپا از سرمربی این تیم سؤال کرد که فیرات پاسخ داد: علی زینعلی در بازی گذشته کارت قرمز بی موردی گرفت ولی مصدوم و محروم دیگری نداریم.

فیرات در خصوص اینکه آیا در استقلال با تجربه می ترسید یا خیر، گفت: بدون تعارف بگویم استقلال از هیچ تیمی نمی ترسد چون تیم بزرگی است. در بازی این تیم مقابل مس در استادیوم بودم و متوجه شدم که نکونام و تیموریان سه کارته شدند اما هرچند روی کاغذ این موضوع به نفع ما است ولی از یک سو کار را سخت می کند. غیبت این دو بازیکن ۱۰۰۰علامت سؤال برای من ایجاد کرده چون اگر آنها بودند می دانستم آنها با چه سیستمی بازی می کنند ولی حالا از این موضوع بی اطلاع هستم. در یک بازی یکی از مهاجمان خطرناک حریف مصدوم بود ولی بازیکن جایگزین ما را دچار مشکل کرد و بهترین بازیکن زمین شد.

وی در پایان صحبت هایش در خصوص بازی فردا گفت: هر تیمی نقطه ضعف های خاص خود را دارد ولی هرکدام از این دو تیم با دل و جرأت بازی کنند برنده خواهند شد.