به گزارش پارس به نقل از مهر، مجید صالح که به جای امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر سایپا که بعد از ظهر امروز در کرج برگزار شد، حضور یافت، در جمع خبرنگاران گفت: خوشحالم بعد از یک سال و نیم به کرج آمدم. همچنین از اینکه دیدارهای سایپا در کرج برگزار می شود، خوشحالم زیرا حق آنها بود که اگر تیمی متعلق به استان البرز هستند، دیدارهای شان را هم باید در کرج برگزار کنند.

وی با بیان اینکه در بازی با پرسپولیس مسئولان استان نشان دادند توانایی میزبانی دیدارهای استقلال و پرسپولیس در شهرستان کرج را دارند، افزود: در گذشته دلخوری داشتیم که ورزشگاه انقلاب کرج مشکلاتی دارد اما در بازی های قبلی شاهد بود شرایط ورزشگاه بهبود یافته و از استاندارد لازم برای برگزاری مسابقات لیگ برخوردار است.

مربی تیم فوتبال استقلال همچنین خاطرنشان کرد: خودم را از یک طرف هنوز وابسته به سایپا می ‎ دانم. درست است لوگوی استقلال روی پیراهنم است اما ۲۳ سال فعالیت ورزشی در باشگاه و همچنین کارخانه باعث شده است که همچنان خود را سایپایی بدانم، هرچند برای موفقیت استقلال هم از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

وی اضافه کرد: استقلال در یکی از بدترین شرایط خود قرار دارد زیرا بازیکنان اصلی خود را به دلیل محرومیت و آسیب دیدگی در اختیار ندارد. البته استقلال تیمی بزرگ است که باید در بدترین شرایط هم بازی های خوبی را انجام داد. در مجموع بازی سختی را پیش رو داریم زیرا مجبوریم ۳ امتیاز کامل را در این بازی کسب کنیم. امیدوارم در این بازی بسیار سخت و مشکل، مردم و هواداران از عملکرد هر دو تیم لذت ببرند.

صالح همچنین با تاکید بر اینکه سایپا یکی از افتخارات فوتبال کشور است و افتخار می کند در این موفقیت ها نقشی داشته، تاکید کرد: تلاش مان این است بازی بسیار خوبی را انجام دهیم، در شرایطی که نکونام و تیموریان را به دلیل محرومیت و خسرو حیدری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. همچنین حنیف عمران زاده و محمد قاضی هم دو سه روز است که در تمرینات گروهی حضور یافته اند.

وی در ادامه به این موضوع اشاره کرد که سایپا امسال مجموعه خوبی دارد که توسط فیرات مربیگری می شود و ادامه داد: من از آقای فیرات خاطره خوبی دارم زیرا در زمانیکه هدایت سایپا را برعهده داشتم، در اردوی ترکیه شرایط برگزاری یک بازی تدارکاتی را برای مان فراهم کرد. ضمن اینکه ایشان نوع فوتبال و بازیکنان که کم کم توسط بنده به مجموعه اضافه می شد را حفظ کردند، یعنی کارمان را تائید کرده اند که این یک نقطه مثبت است.

مربی تیم فوتبال استقلال در ادامه به دعوت سجاد شهباززاده به اردوی تیم ملی اشاره کرده و افزود: خوشبختانه در فصل جاری به این بازیکن فضا داده شد تا مطرح شود. البته همان زمان هم من به امید نمازی گفتم که او را به کی روش معرفی کند که خوشبختانه در این فصل بازی هایش را پسندید و او را به تیم ملی دعوت کرد.

وی با اشاره به اینکه بازی های سایپا در این فصل نشان داد بازیکنان باظرفینی در این تیم حضور دارند و اضافه کرد: سایپا مجموعه بازیکنان سازی است که در کنار نفرات جوان، بازیکنان با تجریه ای همچون صادقی، ایوبی و غلام نژاد را در اختیار دارد که می توانند به موفقیت تیم کمک کنند.