به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس و الوند همدان گفت: بازی را خوب شروع نکردیم. تیم ما در ۱۰-۱۵ دقیقه نیمه اول نمایش خوبی از خود نشان نداد اما تیم حریف هم خیلی خطرناک نبود و ما را در این دیدار اذیت نکرد.


وی ادامه داد: نیمه دوم شرایط تیم ما به مراتب بهتر از نیمه اول شد و می توانستیم با تعداد گل زیاد حریف را شکست دهیم که این اتفاق رخ نداد.


سرمربی پرسپولیس گفت: چهارشنبه در ورزشگاه آزادی با استقلال خوزستان بازی داریم و من خیلی خوشحالم که شاگردانم در این بازی آسیب ندیدند. ما همه جوره برتر از الوند همدان بودیم آنها موقعیت خاصی را ایجاد نکردند و برتری حق ما بود.


دایی در مورد آکادمی تیم های پایه پرسپولیس گفت: متاسفانه من نظارتی روی تیم های پایه ندارم. این اولین باشگاهی است که من چنین چیزی را روی تیم های پایه ای نظارت ندارم. قبل از اینکه سرمربی تیم معرفی شود گویا مسئولیت آکادمی را برعهده شخص دیگری گذاشته اند که ما با آنها ارتباطی نداریم.


وی این موضوع را معضلی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: وقتی گذشته را مرور می کنیم می بینیم در سالی که من به همراه سایپا قهرمان لیگ برتر شدم و یا سال بعد از آن که دقیقا در این مورد حضور ذهن ندارم تمام مربیان پایه را خودم معرفی کردم.


سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: در دو رده سنی نونهالان، جوانان و امید قهرمان تهران شدیم، آن موقع کنترل زیادی بر روی تیم های پایه داشتم و اگر ما بازیکنانی نیاز داشتیم از تیم های پایه جذب می کردیم اما اینجا مسئولین آکادمی را از اول انتخاب کرده و آنها یک مجموعه جداگانه هستند. من از این مسائل اطلاع دقیقی ندارم و آنها خودشان کار می کنند.


دایی در واکنش به پرسش خبرنگار تسنیم که نظرش را در خصوص شعار هواداران پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی جویا شد، گفت: من کاری به این مسائل ندارم اما همیشه از هواداران خواسته ام احترام حریف را نگه دارند و به تیم مقابل توهین نکنند.


وی افزود: فرهاد مجیدی بازیکنی است که برای تیم ملی و باشگاه استقلال زحمت کشیده، او شایسته تشکر و قدردانی است نه اینکه علیه اش شعارهایی بدهند که به فوتبال ما هیچ کمکی نمی کند و هیچ است.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: بدون شک من اگر در بین تماشاگران پرسپولیس بودم نه تنها علیه مجیدی شعار نمی دادم بلکه او را تشویق می کردم. تماشاگران پرسپولیس باید فرهنگ بالای خود را نشان دهند.