به گزارش پارس به نقل از ایسنا، علی دایی سرمربی پرسپولیس پس از برد دو بر صفر تیمش برابر الوند همدان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: بازی را خوب شروع کردیم. به گل هم رسیدیم اما در ادامه خوب نبودیم، ولی الوند هم آنقدر خطرناک نبود که ما را اذیت کند. می توانستیم گل های بیشتری بزنیم اما چنین نشد.

وی ادامه داد: ما چهارشنبه بازی داریم و خدا را شکر می کنیم که بازیکنانم آسیب ندیدند و می توانند در آن بازی حاضر باشند. امروز کاملا تیم برتر میدان بودیم و هیچ خطری دروازه ما را تهدید نکرد.

در ادامه خبرنگاری از دایی پرسید که او در تیم پرسپولیس تنها تیم بزرگسالان را زیرنظر دارد یا بر تیم های پایه نیز نظارت می کند، سرمربی پرسپولیس در پاسخ گفت: من هیچ نظارتی روی تیم های پایه ندارم اولین جایی است که این اتفاق می افتد. باشگاه پیش از این آکادمی را تشکیل داده و این معضل بزرگی برای پرسپولیس است که اگر گذشته را بررسی کنیم، می بینیم که چه در سایپا و چه در راه آهن، مربیان تیم های پایه را خودم انتخاب کرده بودم. ما در رده نونهالان، جوانان و امید راه آهن قهرمان شدیم. روی تمرینات تیم های پایه و روی کار مربیان نظارت داشتیم و اگر زمانی بازیکنی نیاز داشتیم می توانستیم از تیم امیدمان بگیریم.

دایی در ادامه اظهار کرد: باشگاه فوتبال پایه را تحت نظر یک مجموعه مجزا به نام آکادمی فوتبال تشکیل داده و خودش کار می کند.

خبرنگار دیگری در پایان درباره شعارهای تماشاگران پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی از دایی پرسید که وی پاسخ داد: کاری به این مسائل ندارم و همیشه از هواداران خواسته ام که احترام مجیدی را نگه دارند. او سال ها برای تیم ملی و استقلال زحمت کشیده و شایسته تشکر و قدردانی است. این شعارها کمکی به ما نمی کند. ما باید فرهنگ بالای پرسپولیسی بودنمان را نشان دهیم.