به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده سازی برای دیدار مقابل سایپای البرز از ساعت ۱۵: ۳۰ امروز (جمعه) در کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد.


* در این تمرین هاشم بیک زاده، خسرو حیدری و سیاوش اکبرپور به دلیل مصدومیت غایب بودند. همچنین آندرانیک تیموریان به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سوی باشگاه استقلال در تمرین امروز هم شرکت نداشت.


* هنگامی که امیر قلعه نویی در حال پارک کردن ماشین خود در کمپ بود تعدادی از هواداران استقلال به سمت وی رفتند و با او در خصوص خداحافظی مجیدی از فوتبال گفت وگو کردند. آنها همچنین به سرمربی استقلال اطمینان خاطر دادند که از او حمایت خواهند کرد.


* بنری در حمایت از سرمربی استقلال با این عنوان که « به امید خدا، امیرخان، امیرخان، استقلال قهرمان» در کمپ نصب کرده بودند.


* پیش از آغاز تمرین بازیکنان استقلال در گروه های مختلف مشغول بازی تنیس فوتبال بودند.


* امیر قلعه نویی بازیکنان را در آغاز تمرین دور خود جمع و با آنها در خصوص مشکلات مالی صحبت کرد. سرمربی استقلال در بخشی از اظهاراتش به بازیکنان گفت: همه ما مشکل داریم. نباید در این شرایط کاری کنیم که خودمان باعث ایجاد مشکل شویم. همه شما پول گرفته اید و نمی توانید بگویید که اصلاً پولی دریافت نکرده اید.


وی در ادامه افزود: چرا هر اتفاقی می افتد سریع آن را بروز می دهید. از تک تک شما انتظار دارم که در این شرایط سخت کنار تیم باشید. شما باید برای تیم معرفت به خرج دهید.


سرمربی تیم استقلال همچنین خطاب به شاگردانش خاطر نشان کرد: بازیکنانی که در این شرایط سخت کنار تیم حضور داشته باشند معرفت خود را نشان داده اند. باور کنید از من تا کادر فنی هنوز پولی نگرفته ایم ولی شما از باشگاه پول گرفته اید. در این شرایط باید کمک حال تیم باشید چون باید جواب مردم را بدهیم.


* بالاخره با پیگیری های انجام شده لباس های گرم به دست بازیکنان رسید اما با این حال بازیکنان با همان لباس های آستین کوتاه تمرین کردند.


* محور تمرین امروز آبی پوشان دویدن دور زمین و بازی آقاوسط در ۳ گروه بود. در بازی آقاوسط امیر قلعه نویی نیز شرکت داشت.


* پس از بخش آقاوسط بازیکنان زیر نظر قلعه نویی بازیسازی از خط دفاع، بردن توپ به کناره ها و ارسال از جناحین را کار کردند که در این بخش سرمربی استقلال بارها به بازیکنان خود تذکر می داد با سرعت توپ را به جناحین ببرند. در این بخش از تمرین محمد قاضی که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته عملکرد خوبی از خود نشان داد.
* حدود ۵۰ نفر از هواداران استقلال از نزدیک نظاره گر تمرین آبی پوشان بودند.


* جواد نکونام در دقایقی از تمرین زیر نظر امیر حاج قاسم دوهای استقامتی انجام داد. این بازیکن به دلیل ۳ اخطاره بودن در دیدار مقابل سایپا حضور ندارد.


* آرش برهانی که به دبی سفر کرده بود و در دیدار مقابل مس کرمان حضور نداشت، امروز در تمرین شرکت کرد.


* در اواخر تمرین یکی از هواداران استقلال جمله ای را به قلعه نویی گفت که باعث عصبانیت سرمربی استقلال شد و از او خواست که کمپ استقلال را ترک کند. این هوادار با ناراحتی به قلعه نویی گفت با من این گونه صحبت نکن. در این لحظه جو تمرین برای لحظاتی بهم ریخت و مسئولان کمپ این تماشاگر را به بیرون کمپ بردند.
  تیم استقلال فردا ساعت ۱۵ در کمپ اختصاصی باشگاه تمرین می کند و روز یکشنبه صبح عازم کرج خواهد شد.