پریدن جام آسیایی یا بازگشت پیروز قربانی؟

به گزارش پارس به نقل از روزنامه ۹۰، چند وقتی بود که شایعه خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال سر زبان ها افتاده بود و با وجود تکذیب های فراوان از سوی مسئولان باشگاه هیچ واکنشی از سوی کاپیتان آبی پوشان شاهد نبودیم. هر روز شایعه خداحافظی مجیدی از فوتبال بیشتر سر زبانها می افتاد و هواداران هم بیشتر نگران از دست دادن بازیکن محبوب خود می شدند تا اینکه فرزاد مجیدی در صفحه شخصی خود به تمام حرف و حدیث ها پاسخ داد و به نکته ای اشاره داشت که به نوعی تایید تمام اخبار بود. برادر کوچکتر مجیدی در فیس بوک نوشت: « بهترین برادر دنیا مقابل مس کرمان خداحافظی می کند. »
قبلا هم به این موضوع اشاره داشتیم که سکوت مجیدی مقابل شایعات عجیب به نظر می رسد و پس از این متن فرزاد، مشخص شد که فرهاد نمی خواست خداحافظی اش را تکذیب کند.

اما اینکه مجیدی چرا در شرایط کنونی تصمیم به خداحافظی گرفت سئوالی است که جواب های بسیاری برای آن یافت می شود.

کاپیتان استقلال در اردوی شب قبل از دیدار مقابل مس از تمام همبازیان خود خداحافظی کرد و اصرار مسئولان باشگاه برای پشیمان شدن از این تصمیم فایده ای نداشت تا اینکه فتح اله زاده با مجیدی تماس گرفت و از او خواست موضوع خداحافظی اش در جلسه ای اضطراری مورد بررسی قرار گیرد. در این خصوص گفته می شود تصمیم فرهاد به نوعی به تصمیم باشگاه برای جذب قربانی ربط دارد که طی چند وقت اخیر شایعه بازگشت او مطرح شده و عدم تکذیب این شایعه از سوی قلعه نوعی به منزله تایید آن تلقی شده است. مجیدی با پیروز مشکل قدیمی دارد و این دو بارها علیه یکدیگر مصاحبه کرده اند.


البته در این خصوص مسائل دیگری هم مطرح می شود مانند اینکه فرهاد برای قهرمانی در آسیا در استقلال ماند و وقتی این امر محقق نشد دیگر انگیزه ای برای ادامه فوتبال نداشته و تصمیم به خداحافظی گرفته تا به نوعی محترمانه و در اوج فوتبال کفش های خود را آویزان کند.


این در حالی است که یکی از خبرگزاری ها دیروز پا را فراتر گذاشت و موضوع دوپینگی بودن فرهاد را مطرح کرد، آن هم در حالی که اگر این موضوع صحت داشت از مدتها قبل مسئولان فدراسیون جلوی حضور مجیدی در میدان را می گرفتند.
در هر صورت موضوع خداحافظی مجیدی همچنان علامت سئوال این روزهای استقلال است که با شناختی که از فرهاد داریم اگر این تصمیم را عملی کند، خیلی زود دلایل آن را برای هواداران روشن خواهد کرد.