به گزارش پارس به نقل از ایسنا، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره حضور تیم ستارگان میلان برای برگزاری بازی دوستانه با سرخپوشان پایتخت اظهار کرد: ما از ابتدا دنبال جلب نظر میلانی ها برای برگزاری این بازی دوستانه بودیم اما به موانعی خوردیم که به خاطر زمان بازی توافقات را به عقب می انداخت. دفعه اول تاریخ پیشنهادی آنها با ایام تاسوعا و عاشورا همزمان بود و از آنها خواستیم که تاریخ دیگری پیشنهاد دهند.

او ادامه داد: تاریخ بعدی که از سوی آنها پیشنهاد شد ۷ آذر بود اما با توجه به اینکه در آن روز استقلال با گسترش فولاد در ورزشگاه آزادی بازی دارد، باید هماهنگی هایی با این باشگاه و سازمان لیگ انجام می دادیم به همین خاطر من با قلعه نویی صحبت کردم و او هم با بزرگواری موافقت کرد و به من گفت مشکلی ندارد که بازی استقلال شنبه ۹ آذر برگزار شود. اما نگران بود که بازی های استقلال بعد از آن فشرده برگزار شود.

رویانیان گفت: ما از سازمان لیگ هم درخواست کردیم که تاریخ مناسبی برای بازی استقلال تعیین کند و همچنین از ورزشگاه آزادی می خواهیم در این رابطه با ما همکاری کند. ضمن اینکه یک نامه رسمی از قول بنده به فتح الله زاده ارسال شده است و امیدواریم با همکاری دوستان، دیدار خیریه با ستارگان میلان برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا از نظر مالی با میلانی ها به توافق رسیده اید یا خیر، گفت: آنها شرایط خود را گفته اند و ما هم در این رابطه به آنها پاسخ داده ایم. از هر نظر آمادگی برگزاری این دیدار را داریم. به هرحال حضور ستارگان میلان با استقبال هواداران ایرانی مواجه می شود و می توانیم با همکاری برخی از نهادها و ارگان ها این بازی را به درآمدزایی برسانیم که در نهایت بازتاب خوبی برای فوتبال ایران خواهد داشت. ضمن اینکه تقارن احتمالی این بازی با سالروز بازی ایران و استرالیا که ۸ آذر است باعث می شود ما بتوانیم در این بازی از ستارگان ملی هم قدردانی کنیم.

او با اشاره به اینکه باشگاه روبین کازان هم به دنبال انجام بازی دوستانه با پرسپولیس است، گفت: کازانی ها به باشگاه نامه زدند و می خواهند در تعطیلات نیم فصل لیگ خود به ایران بیایند و دیدار دوستانه ای با پرسپولیس داشته باشند. ما هم خوشحال می شویم که از آنها میهمان نوازی کنیم. فعلا برنامه های دو باشگاه برای تاریخ برگزاری این بازی مشخص نیست.

رویانیان درباره خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال هم گفت: مجیدی بازیکن توانمند و بااخلاقی بود که همیشه به تیمش غیرت داشت و با مدیریت خود سعی می کرد حاشیه ای در استقلال به وجود نیاید که این هم از ویژگی های بارز اوست. قدرت تملش هم خیلی بالا بود و من همیشه برای او احترام قایل هستم.