به گزارش پارس به نقل از سایت رسمی سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران، مهدی تاج با اشاره به برنامه های سازمان لیگ اظهار داشت: یکی از اهداف سازمان لیگ برگزاری منظم مسابقات است و باید علاوه بر آن فاصله کمی و کیفی رقابت های دسته اول، دوم و سوم را با لیگ برتر کاهش دهیم.


رئیس سازمان لیگ ادامه داد: برای رسیدن به این اهداف باید برنامه ریزی دقیقی انجام داد و نیازمند اعتبار مالی هستیم. البته در این مورد با علی کاظمی، دبیر سازمان لیگ و غلامرضا بهروان رئیس، کمیته مسابقات جلسه ای برگزار کرده ایم. قصد داریم برای پیشبرد اهداف خود از محمدرضا ساکت به عنوان مشاور در سازمان لیگ استفاده کنیم. او از تجربه لازم برای کمک به سازمان لیگ برخوردار است و سال ها نیز عضو هیئت رئیسه این سازمان بوده است.


تاج با بیان اینکه « اقداماتی برای درآمدزایی به نفع باشگاه ها انجام داده ایم» ، گفت: از این درآمدزایی فقط برای کمک به باشگاه ها استفاده می کنیم. هیئت رئیسه سازمان لیگ را هم در جریان این امر قرار داده ایم و به زودی آن را اعلام خواهیم کرد.


نایب رئیس فدراسیون فوتبال افزود: باید فروش بلیت الکترونیکی در تمام ورزشگاه ها اجرا شود و این امر می تواند برای رفاه تماشاگران بسیار مفید باشد تا آنها بدون دغدغه بازی های مورد علاقه خود را از نزدیک تماشا کنند.
وی در پایان تصریح کرد: درمورد فوتبال بانوان ایران نیز باید تلاش کنیم باشگاه های لیگ برتر تیم های بانوان خود را برای حضور در مسابقات لیگ فوتبال و فوتسال بانوان تشکیل دهند تا کیفیت این بازی ها نیز افزایش یابد.