به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مهدی مهدوی کیا که همراه تیم نوجوانان در امارات به سر می برد درباره شکست ۴ بر یک این تیم برابر نیجریه و حذف ایران از مسابقات جام جهانی گفت: در ۲ دقیقه ۲ گل بد دریافت کردیم و شکست خوردیم. روی اشتباهات بچه گانه که از بازیکنان ما بعید بود دروازه مان باز و وقتی ۲ گل وارد دروازه ما شد شیرازه تیم از هم پاشید.

وی افزود: نیجریه در میانه میدان بازیکنان ما را خیلی اذیت کرد به خصوص شماره ۱۱ این تیم که بازیکن بسیار خوبی بود و خط هافبک ما را آزار داد. با این حال فکر می کنم تیم ایران تا اینجا هم شاهکار کرد و باید یک خسته نباشید به تمام بازیکنان بگویم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه خودش زحمات زیادی برای این تیم کشیده بود اما در این مرحله حذف شد، اظهار داشت: من کارهای جزیی برای این تیم انجام دادم و در مدت کوتاهی این کارها انجام شد. تیم ما به همراه این کادر فنی ۳ سال زحمت کشیده بود و مربیان شبانه روزی برای این تیم وقت گذاشتند، اما در پایان در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.

مهدوی کیا اضافه کرد: توان تیم ما همین قدر بود و برابر بازیکنان آفریقایی که قد و قامت بلندی داشتند و برخی از آنها نیز سن شان بیشتر از ۱۷ سال بود بازی خوبی انجام دادیم. نوجوانان ایران در جام جهانی بازی های خوبی به نمایش گذاشتند و همین که از گروه صعود کردیم یک نتیجه خوب و فوق العاده است.

وی با اشاره به تیم نیجریه خاطرنشان کرد: فکر می کنم نیجریه بعد از این، راه راحتی برای رسیدن به فینال داشته باشد. این تیم در مرحله بعدی با اروگوئه بازی دارد و بعد از آن هم با برنده دیدار هندوراس و سوئد بازی می کند که به نظرم راحت می تواند تا فینال بالا بیاید و حتی قهرمان شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس در ادامه گفت وگو با تسنیم در خصوص خداحافظی مجیدی از دنیای فوتبال گفت: این یک تصمیم شخصی بود و همه باید به آن احترام بگذاریم. مجیدی بازیکنی بود که سال ها در فوتبال ایران بازی کرد و می تواند یک الگوی خوب برای جوانان باشد. بازی کردن در سن ۳۷ سالگی با این شرایط بدنی سخت است و جوانان باید او را الگو قرار دهند.

مهدوی کیا ادامه داد: مجیدی فوتبالیست خوب و قابلی بود و در این موضوع شکی نیست. امیدوارم در مسیر جدیدی هم که می خواهد گام بگذارد موفق باشد.

وی درباره اینکه خداحافظی مجیدی هم مانند خداحافظی خودش بود، خاطرنشان کرد: من خداحافظی مجیدی را ندیدم اما به هر حال تصمیمی بوده که گرفته شد و باید برای او آرزوی موفقیت کنم.