به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در تنها دیدار باقی مانده از هفته دهم لیگ برتر فوتبال، استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۵: ۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مصطفی شجاعی (۲) برای مس و سیاوش اکبرپور (۵۶) برای استقلال گلزنی کردند.

در همان ابتدای بازی مس توانست میزبان خود را شوکه کند. دقیقه ۲ شوت بی هدف ادینیو مقابل دروازه به مصطفی شجاعی رسید و ضربه او به آرامی از کنار دستان رحمتی عبور کرد و وارد دروازه شد. بعد از آن حملات استقلال آغاز شد و فرهاد مجیدی که شایعه خداحافظی او قبل از بازی مطرح شده بود، در کانون حملات استقلال قرار داشت اما در مقابل حملات بی سرانجام استقلال، باز هم مس کرمان بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما این بار رحمتی توپ را در مصاف با شجاعی مهار کرد.

در حالی که بازیکنان استقلال نمی توانستند حملاتشان را به موقعیت گل تبدیل کنند، رودباریان روی ضربه ایستگاهی اشتباه و نخستین فرصت جدی استقلال را ایجاد کرد که خود او بلافاصله توپ را مهار کرد. لحظاتی بعد تعلل شجاعی سبب شد تا شوک دوم به استقلال وارد نشود. در ادامه فردین عابدینی با خطایی شدید نخستین کارت زرد بازی را گرفت. دقیقه ۳۲ بازی قلعه نویی تصمیم به تغییر در تیمش گرفت و جمشیدیان را به جای گوران لاوره وارد زمین کرد.

دقیقه ۴۰ بازی فرهاد مجیدی مقابل دروازه مس بهترین موقعیت گل استقلال در نیمه نخست را به دست آورد که ضربه او را ابتدا رودباریان و در ادامه مدافع مس دفع کردند. این حمله بلافاصله با شوت ادینیو که رحمتی با یک دست آن را راهی کرنر کرد، پاسخ گرفت.

حملات استقلال در دقایق پایانی بی نتیجه ماند و جواد نکونام هم یک کارت زرد گرفت تا نیمه نخست با همان یک گل به سود مس خاتمه یابد.

در همان ابتدای نیمه دوم، امیر حسین صادقی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد. بازی در نیمه دوم بدون اتفاق خاصی ادامه داشت که دقیقه ۵۶ فردین عابدینی با ورود به محوطه جریمه و پاس رو به عقب توپ را به سیاوش اکبرپور رساند و این بازیکن گل تساوی استقلال را به ثمر رساند. دقیقه ۶۳ ارسال بازیکنان مس از سمت راست دروازه استقلال به دست پژمان منتظری برخورد کرد تا مظفری زاده اعلام پنالتی کند اما ضربه پنالتی فرزاد حسین خانی را مهدی رحمتی دفع کرد. بعد از آن هم ادینیو بخاطر ایجاد وقفه در جریان بازی کارت زرد گرفت.

مهدی رحمتی در ادامه بازی هم ضربه سر شجاعی را روی خط دروازه مهار کرد. علیرضا ابراهیمی دیگر بازیکن اخطاری مس در این دیدار بود و در ادامه سیاوش اکبرپور و آندرانیک تیموریان نیز از استقلال کارت زرد گرفتند. با وجود حملات استقلال، دیگر موقعیت گلزنی نیمه دوم هم برای مس به دست آمد که مهدی رحمتی با خروج از دروازه راه مهاجم مس را سد کرد. دقیقه ۹۰ علیرضا واحدی نیکبخت به جای فرهاد مجیدی وارد زمین شد تا این بازیکن با بوسیدن چهارگوشه زمین از دنیای فوتبال خداحافظی کند. آخرین حملات استقلال هم بی نتیجه ماند تا بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

با این نتیجه استقلال ۲۰ امتیازی شد و به لطف تفاضل گل جایگزین سایپا در رده ششم جدول شد. مس هم با ۸ امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.