به گزارش پارس به نقل از فارس، چند روزی است که خبر خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال زمزمه می شود و بین اهالی فوتبال و رسانه دهان به دهان می چرخد.

در این مدت خبرها ضد و نقیض بوده است و منبع رسمی این موضوع را تایید نکرده است و حتی روز گذشته علی فتح الله زاده اعلام کرد باید در خصوص این خبر با مجیدی جلسه بگذارد.

خبرنگار فارس حتی روز گذشته با فرزاد مجیدی برادر وی هم تماس گرفت تا از جزییات این خبر مطلع شود اما وی گفت در خصوص برادرش صحبت نمی کند ولی او شب گذشته در صفحات اجتماعی از خداحافظی فرهاد پس از بازی امروز استقلال خبر داده است.

امروز اما فرهاد مجیدی در جلسه فنی که بازیکنان و کادرفنی استقلال حضور داشتند این خبر را اعلام کرده و گفته از زحمتی که در این مدت برایم کشیده اید ممنون هستم ولی می خواهم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم و از حمایت شما در این مدت ممنون هستم.

بازیکنان و کادر فنی آبی پوشان از شنیدن این جملات از سوی مجیدی شوکه شده بودند و بازیکنان این تیم خیلی تلاش کردند تا مجیدی را از این تصمیم منصرف کنند و حتی به او گفتند تصمیمی که رحمتی بابت خداحافظی از تیم ملی گرفت را نگیرد و ممکن است پیشمان شود اما مجیدی تاکید کرد که می خواهد از فوتبال خداحافظی کند.

امروز هفتم آبان سال ۹۲ است و با توجه به اینکه شماره پیراهن او هم هفت است تصمیم گرفته که امروز از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

او سال گذشته هم در تاریخ هفتم مهر سال ۹۱ قبل اعلام کرد از فوتبال خداحافظی کرده است.

با وجود این مسئله مسئولان استقلال می خواهند در یک جلسه اضطراری مجیدی را از این تصمیم منصرف کنند و گفته می شود این جلسه بعد از بازی برگزار می شود.