به گزارش پارس به نقل از تسنیم، تمرین امروز (سهشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۱: ۰۵ با صحبت های علی دایی در ورزشگاه درفشی فر آغاز شد.

در تمرین امروز سعید حلافی، مهاجم پیشین پرسپولیس و حال حاضر داماش قصد ورود به درفشی فر را داشت ولی به علت اینکه از سوی مسئولان حراست شناخته نشد به عنوان هوادار روی سکو رفت. البته حلافی بعد از پیگیری خبرنگاران توسط مدیر رسانه ای پرسپولیس به کنار زمین آمد.

* مجتبی محرمی که با توپ در حال قدم زدن دور زمین بود ضربه ای را به توپ زد که فقط چند متر حرکت کرد. محرمی بعد از این ضربه به خودش گفت: ضربه پای ما را نگاه! کاپیتان پیشین پرسپولیس بعد از چند دقیقه با جواد منافی تمرین پاسکاری کرد.

* در حاشیه تمرین امروز رضا محمدی و علی حاتم، چند دقیقه ای را با هم صحبت کردند.

* به علت اینکه بهزاد غلامپور دچار مصدومیت شده دروازه بان های پرسپولیس زیر نظر نیلسون تمرین کردند و غلامپور چند دقیقه ای را با فیزیوتراپ سرخپوشان دور زمین دوید.

* علی دایی پیش از آغاز تمرین چند دقیقه ای با اعضای کادر فنی پرسپولیس صحبت کرد.

* حدود ۵۰ هوادار در سکوت کامل نظاره گر تمرین پرسپولیس بودند.

* میلاد غریبی با تاخیر در تمرین حاضر شد و پس از اجازه از علی دایی به دیگر بازیکنان ملحق شد. همچنین مهرداد کفشگری در تمرین امروز اختصاصی دور زمین دوید و در غیاب مولایی که محروم است با رضا فروزانی کارهای بدنسازی را انجام داد.

* پیام صادقیان که از ناحیه همسترینگ پای چپ دچار مصدومیت شده است، امروز با تیم تمرین نکرد.

* شاگردان دایی در تمرین امروز ابتدا دویدن و انجام حرکات کششی را در دستور کار داشتند و پس از آن در ۲ گروه به تنیس فوتبال مشغول شدند.

* علی دایی امروز نظاره گر تمرین سرخپوشان بود و همراه محمد دایی و جواد منافی روزنامه های ورزشی را می خواندند.

* غلامرضا رضایی که در نیم فصل قصد جدایی از پرسپولیس را دارد امروز با بازیکنان اصلی این تیم تنیس فوتبال بازی کرد.