به گزارش پارس ، علی کفاشیان در گفت و گو با تسنیم، در مورد اینکه چرا در مجمع روز دوشنبه فدراسیون جانشین علیرضا رحیمی در هیئت رئیسه انتخاب نشد، اظهار داشت: این موضوعی است که باید انجام شود. در حال حاضر باید از سوی هیئت رئیسه یک عضو موقت به عنوان نماینده باشگاه ها انتخاب شود تا در مجمع اردیبهشت سال آینده از میان مدیران باشگاه ها عضو قطعی هیئت رئیسه که نماینده باشگاه ها خواهد بود را انتخاب کنیم.


وی در مورد بحث افزایش حق الزحمه داوران خاطرنشان کرد: افزایش حق الزحمه داوران در همین فصل فوتبالی رخ می دهد. در این مورد پیش بینی افزایشی ۵۰ درصدی را داریم که البته حقوق داوران لیگ برتر تا ۳۰ درصد افزایش پیدا می کند.


رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه چرا همواره این دغدغه وجود دارد که برخی افراد درون فدراسیون مانع به نتیجه رسیدن پرونده فساد در فوتبال هستند، تاکید کرد: بحث مبارزه با فساد در فوتبال که از خود فدراسیون بیرون آمد و ما پیشگام این کار شدیم. این موضوع را با قدرت پیگیری می کنیم اما به نتیجه رسیدن این پرونده ها نیازمند بررسی تمامی مدارک و مستندات، به همراه تحقیقات کامل است تا هیچ حقی ضایع نشود.
کفاشیان در مورد ایرادهایی که به بودجه فدراسیون گرفته شد گفت: پیش از جلسه عابدینی در مورد موضع گیری اش با من صحبت کرده بود، بودجه قانونی است و ما هم برای رفع ابهام ها گروهی را برای بررسی تشکیل دادیم. در سایر موارد اعضای مجمع نه تنها ایرادی نداشتند بلکه از ما تشکر هم کردند اما برای آنکه ایرادی هم گرفته باشند، مسائل مربوط به بودجه مطرح شد. این هم عادت است که اگر ۹۰ درصد از موضوعی تعریف می شود، ۱۰ درصد به آن ایراد بگیرند.