به گزارش پارس به نقل از گل، در روزگاری که به راحتی کلاه آدم را بر می دارند حالا در فوتبال هم این اتفاق می افتد و نمونه بارز آن کلاه برداری بازیکن ذوب آهن اصفهان از محمود تیغ نورد بازیکن مس کرمان است

در همین رابطه محمود تیغ نورد گفت: در این جامعه آدم نباید دلش برای کسی بسوزد و من نمی دانم چرا باید این کار را بکنم تا الان اینطور مستاصل بشوم.

بازیکن مس که خیلی از این موضوع ناراحت بود در ادامه گفت: وقتی به کرمان آمدم این بازیکن جوان و تازه به دوران رسیده با حالت التماس و خواهش به من گفت بیا در خانه ای که من نشسته ام بنشین چون من می خواهم بروم و تو پول پیش خانه را به من بده چرا که من خیلی به این پول احتیاج دارم و متاسفانه باشگاه هم این پول را به من نمی دهد و در حال حاضر هم قرار داد من با صاحب خانه تمام نشده است.

من هم به خدا دلم سوخت و قبول کردم تا مشکل او حل شود. اما متاسفانه وقتی من به او پول را دادم بعد از مدتی صاحب خانه هم پول را به حساب او ریخت و عملاً او به جای ۳۰ میلیون ۶۰ میلیون گیرش آمد و حالا که به او می گویم ۳۰ میلیون من را بده نه تنها پول مرا نمی دهد بلکه می گوید می خواستی ندهی و به من ربطی ندارد. من می خواهم بدانم آیا من کار بدی کرده ام. گناه کردم که به او کمک کردم.

متاسفانه خیلی تلاش کردم که این موضوع رسانه ای نشود اما حالا که اینطور شد مجبور شدم این موضوع را بگویم. چندین بار هم به اصفهان رفتم اما نتیجه ای نداد. با سرپرست محترم تیم ذوب آهن هم آقای فروتن حرف زدم که نتیجه ای نداد. البته ایشان خیلی خواستند کمک کنند اما خب کاری از دست ایشان بر نمی امد.

تیغ نورد در پایان گفت: من تمام مدارک موجود را دارم و با دست پر از ایشان شکایت کرده ام. حتی در قرارداد این آقا آمده که باید پول را به من بدهد. نمی خواستم کار به اینجا بکشد اما این شخص (اکبر ایمانی) خیلی پر رو و بی ادب است و حالا در آینده مشخص می شود که حق با چه کسی است.