به گزارش پارس ، قاسم دهنوی در گفت وگو با تسنیم پس از برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل راه آهن سورینت در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: خدا را شکر همه چیزهای خوب خدا نصیب ما شده است. تیم یکدلی هستیم و حق مان این بود که به صدر جدول برسیم. با صدرنشینی به نوعی مزد زحمات مان را گرفتیم آن هم در شرایطی که سختی زیادی را متحمل شده بودیم.

وی در خصوص کیفیت زمین چمن ورزشگاه تختی عنوان کرد: زمین هم لغزنده بود و هم پستی و بلندی داشت اما به هر ترتیب باید این بازی برگزار می شد، هرچند که معتقدم شرایط بد زمین برای ۲ تیم بود. باز جای شکرش باقی است که بازیکنی در این زمین مصدوم نشد و تیم ما به پیروزی رسید.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ضمن بیان اینکه تیمش در دقایق پایانی بازی با راه آهن سورینت قصد حفظ توپ را داشته در مورد اینکه چرا به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده، است اظهار داشت: این دیگر نظر سرمربی است و من هم به آن احترام می گذارم. من همیشه تمریناتم را به صورت منظم پشت سر می گذارم تا هر موقع آقای دایی صلاح دانستند برای پرسپولیس به میدان بروم.

دهنوی در پاسخ به این سوال که پستش در پرسپولیس دقیقاً کجای زمین است، گفت: این فصل در تمام پست های خط میانی، بازی کرده و با این مسئله هیچ مشکلی هم ندارم. من چه یک دقیقه و چه ۹۰ دقیقه در زمین باشم می خواهم برای تیمم بازیکن مثمرثمری باشم.

وی در واکنش به عدم حضور علی دایی به علت محرومیت در ۲ بازی گذشته پرسپولیس تصریح کرد: حضور دایی مانند یک وزنه سنگین کنار زمین است که حساسیت خاصی به بازی می دهد. البته در این ۲ بازی گذشته که آقای باقری کنار زمین بود هم تیم ما ۶ گل به ثمر رساند، این یعنی قدم آقا کریم برای پرسپولیس خوش یمن بوده است.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تیمش توانایی این را دارد که صدرنشینی خود را در لیگ ادامه دهد، اظهار داشت: اگر غرور کاذب به بازیکنان مان سرایت نکند و هواداران مثل همیشه ما را حمایت کنند می توانیم حتی در پایان فصل قهرمان شویم.

دهنوی در پایان درباره بازی هفته آینده پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان گفت: هر تیمی وقتی با پرسپولیس و استقلال بازی می کند انگیزه خاصی دارد اما ما در ورزشگاه آزادی می خواهیم با تمام وجود به میدان برویم و ۳ امتیاز را بگیریم.