به گزارش پارس به نقل از فارس، علی فتح الله زاده در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار داشت: در بحث های مالی مخالفت هایی وجود داشت که امیدوارم هر چه زودتر برطرف شود. تراز مالی فدراسیون باید بررسی شود چرا که اشتباهاتی در آن وجود داشت و خیلی ها را به اشتباه انداخت.

وی ادامه داد: قرار شد ۵ نفر از اعضای مجمع به همراه اعضای هیئت رئیسه در مورد مباحث مالی تصمیم گیری کنند. در اولین جلسه پیش رو نظرات اعلام و تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص خداحافظی فرهاد مجیدی در بازی اول مس کرمان تصریح کرد: تاکنون فرهاد چیزی به من نگفته است باید وی را ببینم و در این خصوص صحبت کنیم. چند وقت پیش هم چنین موضوعی مطرح شده بود که مجیدی را بسیار ناراحت کرده بود و حتی وی تصمیم داشت از منتشر کننده آن خبر شکایت کند.

فتح الله زاده در خصوص قهر رویانیان از مجمع عنوان کرد: متاسفانه برخی از اعضا مباحثی را در مورد باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح کردند که به نظر من چندان صحیح نبود. بودجه ای را که ما باید از دولت بگیریم به فدراسیون داده می شود و ما از فدراسیون می گیریم.

وی افزود: ساختمان هایی که در اختیار باشگاه های استقلال و پرسپولیس قرار دارد حدود یک میلیارد و ۲۰۰-۳۰۰ میلیون تومان است. به نظر من این موضوع اهمیت چندانی نداشت و من واکنشی به آن نشان ندادم اما رویانیان ناراحت شد و ناراحتی اش را ابراز کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران در مورد فیلمی که در آن از حجازی به عنوان یک جاسوس استفاده شده است عنوان کرد: ما نامه ای را تنظیم کردیم و در آن اعتراض خود را نسبت به این فیلم بیان کرده ایم. حجازی اسطوره فوتبال ایران و استقلال است و نباید این حرف را در مورد وی مطرح شود.