به گزارش پارس به نقل از باشگاه استقلال، دکتر امین نوروزی، معاونت پزشکی و علوم ورزشی باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت هاشم بیک زاده اظهار داشت: با توجه به مشکلات بدنی بازیکنان پیش بینی این روزها برای ما کار سختی نبود و چنانچه که قبلا هم گفته ام با این مشکل بدنی که در حال حاضر متوجه بازیکنان استقلال است در آینده هم مشکلاتی از این قبیل خواهیم داشت و تا زمانی که وضعیت بدنی بازیکنان همین گونه باشد این روند مصدومیت ها ادامه خواهند داشت.

وی ادامه داد: هاشم بیگ زاده در دقایق پایانی بازی مقابل فولاد دچار آسیب دیدگی شد که پس از گرفتن MRI از پای او متوجه شدیم که وی از ناحیه همسترینگ دو سانت خونریزی دارد و به همین جهت او روزی دو نوبت فیزیوتراپی می کند.

معاونت پزشکی باشگاه استقلال در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه بازی ها در یک بازه زمانی فشرده در حال برگزاری است و هدف هم اتمام سریع لیگ چهاردهم است از سازمان لیگ درخواست داریم تا برای سالم نگه داشتن ملی پوشان هم که شده از برگزاری هرچند روز یکبار و متوالی دیدارها پرهیز کند. با این شرایط می توان گفت که اگر روند بازی ها به همین منوال باشد متاسفانه شاهد آسیب جدی به تمام بازیکنان علی الخصوص ملی پوشان خواهیم بود.