به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم نوجوانان برابر نیجریه کار خیلی سختی دارد اما ما مرد روزهای سخت هستیم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس کریم باقری با بیان اینکه فردا به امارات می رود، درباره دلایل سفر خود گفت: آقای علی دوستی پیش از این، از من خواسته بود که برای تماشای یکی از بازی های تیم ملی نوجوانان به امارات بروم و من هم تمایل داشتم این کار را انجام بدهم اما شرایط تیم پرسپولیس و فشردگی بازی ها مانع شد که در سه بازی اول حاضر باشم. حالا خوشحالم و خدا را شکر می کنم که بچه های ایرانی از گروه خودشان صعود کردند.

وی درباره اینکه حضورش چه تاثیری خواهد داشت، عنوان کرد: حضور افرادی مثل من، مهدوی کیا و استیلی بیشتر جنبه روحی و روانی دارد و اگر تاثیر خوبی روی بچه ها بگذاریم، خوشحال می شویم وگرنه کار اصلی را کادر فنی انجام می دهد.

مربی پرسپولیس افزود: تیم نوجوانان نه فقط از نظر فنی، بلکه از جهت رفتار تیمی و رفتار بازیکنان هم خیلی خوب بوده است. معلوم است که تیم حرفه ای و منظمی داریم و همین فاکتورها مشخص می کند آقای دوستی فقط از نظر فنی روی تیم کار نکرده، بلکه در سایر ابعاد هم زحمت کشیده شده که ارزشمند است.

کاپیتان سابق پرسپولیس و تیم ملی ایران درباره پیش بینی خود از بازی نوجوانان ایران و نیجریه تاکید کرد: تردیدی نیست که بازی بسیار دشواری است. نیجریه که قهرمان مسابقات بوده است، می تواند از سخت ترین حریفان ممکن باشد.

باقری خاطرنشان کرد: تیم نوجوانان کار سختی پیش رو دارد اما قبل از این دیده ایم فوتبالیست های ایرانی مرد روزهای سخت هستند. من شک ندارم جدا از هر اتفاقی که بیفتد، بچه های ما بازی خیلی خوبی را انجام خواهند داد.

کریم باقری که فردا برای دیدن بازی نوجوانان راهی امارات می شود، روز چهارشنبه در تهران حاضر خواهد شد.