به گزارش پارس، احمد جمشیدیان در گفت وگو با تسنیم درباره دیدار با فولاد خوزستان، آخرین وضعیت خودش، دیدار با مس کرمان، انتقاداتی که به خط هافبک استقلال می شود و… صحبت های زیر را مطرح کرد.


درباره بازی با فولاد چه صحبتی داری؟
درست است که برخی ها می گویند استقلال مقابل فولاد بد بازی کرد ولی ۳ امتیاز این دیدار به اندازه ۱۰ امتیاز برای ما ارزش داشت. پس از بازی های لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر تعطیل شد و باید حال و هوای مان را تغییر می دادیم که با پیروزی مقابل فولاد این اتفاقث افتاد. به هر نحوی بود، حتی با بازی بسته باید این ۳ امتیاز را می گرفتیم چون ارزش خیلی زیادی برای ما داشت.


  آیا می توانید بازی های عقب افتاده خود را با پیروزی پشت سر بگذارید و به صدر جدول برسید؟
بله، قطعا می توانیم. ۳ بازی عقب افتاده داریم که به غیر از بازی با ملوان که تاریخ آن مشخص نیست، ۲ بازی مقابل تیم های مس کرمان و سایپا داریم که ۶ امتیاز این ۲ دیدار ما را به صدر جدول نزدیک می کند. دیدار آخرمان هم در نیم فصل با تراکتورسازی تبریز خواهد بود که به نظرم بهترین فوتبال را ارائه می دهد.


  آیا بازی با مس کرمان با توجه با جایگاه این تیم در جدول رده بندی برای استقلال آسان خواهد بود؟
این تیم در ته جدول قرار دارد ولی بازیکنانش از سال گذشته در کنار هم بازی می کنند و هماهنگ هستند. اینکه چرا نتوانستند نتیجه کسب کنند باید درباره آن تحقیق کرد که مشکل کجاست؟ با این حال من در تیم های پایین جدول بازی کرده ام و می دانم که وقتی یک تیم پایین جدولی به تیم های استقلال و پرسپولیس می خورد، کیفیت کار بازیکنان آن بالا می رود. تیم مس کرمان هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. از طرفی هم با آمدن پرویز مظلومی به مس که از استقلال شناخت دارد، کار ما سخت می شود.


  وضعیت خودت چطور است؟
۲،۳ روز قبل از بازی با فولاد به تمرینات اضافه شدم و فرصتی برای تمرین کردن نداشتم. شرایط طوری بود که در دیدار مقابل فولاد کمتر بازی کردم ولی برای دیدار مقابل مس می توانم بازی کنم. شرایطم بد نیست ولی پس از مصدومیتی که داشتم، کم کم خودم را به شرایط آرمانی می رسانم.


  پیش از آغاز فصل و پس از جدایی جباری، برخی ها تو را به عنوان جانشین او معرفی کردند. این موضوع باعث نشد که فشار زیادی تحمل کنی؟
وقتی تیمت را تغییر می دهی و از ابتدای بازی در تیم جدید مصدوم می شوی در بهترین شرایط هم که باشی برایت مشکل ایجاد می کنند. در اروپا کاکا وقتی به تیم رئال مادرید پیوست هفته اول و دوم مصدوم شد و کل فصل را از دست داد. در لیگ خودمان هم راه آهن روی میلاد نوری حساب باز کرده بود ولی این بازیکن هم مصدوم شد و نتوانست به تیمش کمک کند. من برای کمک به استقلال آمده ام اما با مصدومیت نسبتا سختی مواجه شدم. از روز اول گفتم جای کسی به استقلال نیامده ام و الان این مسئله را تکرار می کنم. استقلال آن قدر بازیکن خوب دارد که نبود ۲،۳ بازیکن به چشم نیاید.


  پس انتقادات این روزها به عملکرد خط هافبک استقلال را قبول نداری؟
از بیرون مردم طور دیگری به ما نگاه می کنند و از داخل، اعضای کادر فنی نگاه دیگری دارند. این بی انصافی است که بگوییم خط هافبک ما مشکل دارد. خط هافبک استقلال روی هم ۳۰۰ بازی ملی دارد. جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، پژمان نوری و جی لوید ساموئل روی هم ۳۰۰ بازی ملی دارند و با انتقاداتی که انجام می دهیم تیم ملی را زیر سوال می بریم در صورتی که این طور نیست. شاید کیفیت بازی های ما نوسان داشته باشد ولی هیچ تیمی به اندازه استقلال مشکلات نداشته است.


  چه مشکلاتی؟
از روز اول بازی های لیگ مجموعه استقلال کامل نبود و همیشه چند بازیکن مصدوم بودند. استقلال در هیچ مسابقه ای با تیم کامل خود به میدان نرفته است. محمد قاضی تا در استقلال جا افتاد مصدوم شد. خسرو حیدری ۲ ماه، نیمه مصدوم بود. آندرانیک تیموریان، هاشم بیک زاده هم به اضافه خودم چند هفته مصدوم بودیم. همه این مسائل تاثیرگذار است چرا که سرمربی از ابتدا تفکراتی داشته که با مصدوم شدن بازیکنانش این تفکرات از بین رفت. در بازی با اف سی سئول که به میدان رفتم خسرو حیدری از دقیقه ۵ بازی اعلام کرد نمی تواند بازی کند و دیدید که نیمه دوم تعویض شد. تیموریان و نکونام هم به دلیل محرومیت حضور نداشتند. برای دیدار مقابل فولاد خوزستان من، قاضی، حیدری و حنیف عمران زاده مصدوم بودیم. کمتر تیمی را پیدا می کنید که ۴ بازیکن مصدوم برای یک دیدار داشته باشد. مشکلات استقلال مصدومیت بازیکنان بوده که امیدوارم در نیم فصل دوم تیم کاملی داشته باشیم تا کیفیت بازی های مان بالا رود.


  بازی بارسلونا و رئال مادرید را تماشا کردی؟
من بیشتر طرفدار تیم های لیگ برتر انگلیس هستم ولی کمتر کسی پیدا می شود که بازی ال کلاسیکو را نگاه نکند. البته این دیدار جذابیت های سال های گذشته را نداشت.