به گزارش پارس به نقل از تسنیم، در شرایطی فردا آخرین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان برگزار خواهد شد که استقبال ها همچنان از رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران ادامه دارد. طی روزهای گذشته حسین رضازاده به دلیل استقبال بسیاری از طرفداران خود نتوانسته چندان از هتل خارج شود و با خروج وی بسیاری از علاقه مندان به وزنه برداری خواستار امضا کردن تی شرت، بروشور و عکس های وی توسط رئیس فدراسیون ایران می شدند.

جالب است که در شهر وروسلاو لهستان و سالن برگزاری مسابقات و همچنین هتل تیم نیز بروشور و عکس های حسین رضازاده پس از المپیک توزیع می شود. علاقه مندان به رئیس فدراسیون وزنه برداری نیز آنها را تهیه می کنند.

امروز حدود ۲۰ هوادار ایرانی خود را به ورزشگاه رساندند تا از نزدیک شاهد برگزاری مسابقات باشند.

ترفند لهستانی ها نیز بسیار جالب است و آنها با استفاده از موسیقی های هر کشور در حال تبلیغ گسترده برای آخرین اوزان مسابقات هستند.

مسئولان لهستانی با دعوت از چند گروه نمایشی و بدنسازی در خلال برگزاری مسابقات تلاش می کنند تا بیشتر از گذشته تماشاگران را جذب کنند.

ایلیا، دارنده نشان طلای المپیک لندن و رکورد دار وزن ۹۴ کیلوگرم نیز امروز با لباس رسمی در سالن حاضر شده تا در توزیع مدال های این وزن نقش داشته باشد. وی در این رقابت های روی تخته نمی رود.