به گزارش پارس به نقل از اوج، علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سورینت اظهار داشت: مطمئنا بازی فردا از حساسیت خاصی برخوردار است، هم برای ما و هم برای تیم حریف. تیم ما با یک برد به صدر جدول می رسد و توقع هواداران نیز کسب پیروزی است. تیم سورینت نیز با توجه به شرایطی که در جدول دارد می خواهد نتیجه خوبی بگیرد.

  وی ادامه داد: با توجه به شرایطی که زمین ورزشگاه تختی دارد، کارمان سخت می شود اما سعی می کنیم اولین پیروزی بیرون از خانه خود را بدست آوریم. بازی بسیار سختی داریم. من سورینت را تیم خودم می دانم چون دو سال در این تیم زحمت کشیدم و بیشتر بازیکنان این تیم رفقای خودم هستند. برای این تیم آرزوی موفقیت دارم البته به غیر از بازی فردا با تیم ما. انشاءالله بعد از بازی با ما در سایر مسابقات نتایج خوبی بگیرند. در کل امیدوارم بازی خوبی باشد و بتوانیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا حواشی اخیر میان او و مدیران سورینت روی این بازی تاثیر می گذارد، تاکید کرد: به هیچ عنوان این مسائل تاثیری ندارد. من دوستان خوبی در سورینت پیدا کردم. مدیران خوب راه آهن، مالکان این باشگاه همه دوستانم هستند. متاسفانه مسائلی که پیش آمد بر اثر ناآگاهی آقای رییسی کیا بود و حالا هم هیچ مشکلی وجود ندارد. ما دو سال زحمت کشیدیم و سورینت را سر و سامان دادیم. بهترین نتایج راه آهن در تاریخ لیگ را ما کسب کردیم. اگر هم مساله ای وجود دارد، این است که ما همیشه حقایق را می گوییم و به دنبال اثبات حق هستیم. بازی فردا فقط یک فوتبال است و ما به دنبال ۳ امتیاز هستیم. امیدوارم هر تیمی بهتر باشد به حقش برسد.

دایی در ادامه گفت: ما ترکیب تیم را بر اساس بازی ها انتخاب می کنیم. در بازی با پدیده شاندیز این فرصت را پیدا کردیم تا از بازیکنانی که کمتر فرصت بازی داشته اند استفاده کنیم. مساله ای که وجود دارد، ما به همه نیروهایمان احتیاج داریم و سعی می کنیم از تمام آنها به بهترین نحو استفاده کنیم.

وی در پایان درباره شعارهای هواداران استقلال علیه او و صحبت های امیر قلعه نوعی تاکید کرد: قطعه نوعی به من لطف دارد اما منتظریم ببینیم تصمیم کمیته انضباطی در این باره چیست. همانطور که مثل آب خوردن ما را قلع و قمع کردند، باید ببینیم در این باره چه تصمیمی گرفته می شود.