به گزارش پارس ، جواد منافی در گفت وگو با تسنیم، در مورد بازی فردای راه آهن سورینت - پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: ۳ امتیاز این بازی برای ما بسیار مهم است و البته ۳ امتیاز بازی بعد مهم تر. ما باید راه آهن را شکست دهیم و نباید به این فکر کنیم که با یک تیم ته جدولی بازی داریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس با اینکه « مسلماً راه آهن سورینت هم مانند پرسپولیس به دنبال ۳ امتیاز بازی است» ، اظهار داشت: با کسب این ۳ امتیاز می توانیم به صدر جدول برسیم که همین مسئله بازی را حساس تر می کند.

وی درباره کیفیت چمن ورزشگاه تختی عنوان کرد: واقعیت این است که شرایط زمین تختی جالب نیست اما چاره ای نداریم و باید در این ورزشگاه با برنامه ریزی و حساب شده بازی کنیم و بدانیم که راه آهن سورینت هم تیم دست و پا بسته ای نیست.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا ابتدای فصل فکر این را می کردند در پایان نیم فصل این تیم شانس صدرنشینی و قهرمانی داشته باشد، تاکید کرد: مسلماً فکر این مسئله را می کردیم. پرسپولیس همیشه بزرگ است و بزرگ خواهد ماند. یارگیری خوب ابتدای فصل، بدنسازی مناسب و عوامل دیگر باعث شده بود تا فکر این را بکنیم در نتیجه گیری موفق باشیم و حتی آن زمان به قهرمانی هم فکر می کردیم. خداراشکر تا الان هم نتیجه بدی نگرفته ایم و فقط امتیازات بدی را از دست داده ایم که نباید این اتفاق می افتاد. خوشبختانه همه اینها گذشته و حالا برای قهرمان شدن در نیم فصل و پایان فصل می جنگیم.

منافی در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس در بازی های داخل و خارج از خانه نوسان نتیجه گیری دارد، گفت: ما تمام تلاش خودمان را انجام دادیم که در بازی های خارج از خانه هم بتوانیم برنده باشیم اما تا به امروز این اتفاق رخ نداده و البته نمی توانیم قول صددرصد بدهیم که چنین اتفاقی رخ می دهد اما قطعاً تمام سعی خودمان را انجام می دهیم تا از همین بازی با راه آهن ۳ امتیاز مسابقه خارج از خانه را هم کسب کنیم چون این ۳ امتیاز برای ما بسیار بااهمیت است.

وی در مورد جدایی احتمالی خانزاده و غریبی از پرسپولیس در نیم فصل لیگ اظهار داشت: هم غریبی و هم خانزاده از بازیکنان خوب ما هستند. غریبی در تیم ملی امید عضویت دارد و یکی از خرید های خوب ما بوده و خانزاده هم بازیکن ملی پوش ما هست، اما قطعا تصمیم نهایی در این مورد را دایی می گیرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به شعارهایی که در ورزشگاه ها علیه دایی سر داده می شود و سرمربی پرسپولیس را رئیس مافیا می خوانند، گفت: مردم ما آنقدر باهوش هستند که بدانند مافیا چه کسانی هستند. به نظر من این شعارها از قبل هماهنگ شده است.

منافی در پایان در رابطه با حضور مجتبی محرمی در تمرینات پرسپولیس به تسنیم گفت: مجتبی افتخار فوتبال ایران و پرسپولیس است و از اینکه در کنار ما حضور دارد بسیار خوشحالیم. محرمی بازیکن بسیار بزرگی بود و احترامش واجب است. ما هم کمک می کنیم تا او در کنار پرسپولیس حضور داشته باشد.