به گزارش پارس ، هادی شکوری در گفت وگو باتسنیم با اشاره به دیدار پرسپولیس - پدیده مشهد عنوان کرد: متاسفانه بازی پس از ۹۰ دقیقه از شرایط عادی خارج شد. همه دیدند که ما در ۹۰ دقیقه فوتبال خوبی را ارائه کردیم اما در وقت های اضافه جریان بازی تغییر کرد.

وی ادامه داد: فکر می کنم پرسپولیس در ۹۰ دقیقه مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و این تیم ما بود که بیشتر حمله می کرد. در نهایت هم مزد زحمات مان را گرفتیم و توانستیم دروازه این تیم را باز کنیم. بعد از اخراج بازیکن ما و اینکه ۱۰ نفره شدیم کمی کارمان سخت شد و پرسپولیس هم که تیم بزرگی است از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

مدافع تیم پدیده تصریح کرد: بعد از ۱۰ نفره شدن شیرازه تیم ما از هم پاشید و گل بدی هم دریافت کردیم. اخراج یکی دیگر از بازیکنان مان هم که پایان کار بود تا شکست بدی بخوریم و نتیجه ۵ بر یک رقم بخورد.

شکوری با بیان اینکه در لیگ دسته اول بازی های فشرده ای را انجام داده بودیم، گفت: بازی های فشرده باعث شد تیم ما تحلیل برود. در بازی حذفی هم چون فرصتی برای جبران نیست در ۹۰ دقیقه هر چقدر انرژی داشتیم گذاشتیم و بازی طوری پیش نرفت که انرژی خود را تقسیم کنیم. حتی هر ۳ تعویض مان هم برای رسیدن به گل مساوی انجام شد اما پرسپولیس در وقت اضافه هم تعویض کرد تا جریان بازی را عوض کند و این کار هم به خوبی انجام شد.

وی افزود: بازی با پرسپولیس بیشتر برای بازیکنان ما انگیزشی بود. بازیکنان پدیده همه نفراتی لیگ برتری بودند و می خواستند خودشان را در این بازی ثابت کنند. بازی خوبی هم انجام دادیم و پرسپولیس را تحت فشار قرار دادیم اما شکست خوردیم که این شکست از بازی خوبی بچه های ما چیزی کم نکرد. در رختکن هم با بچه ها صحبت کردم و به آنها گفتم نباید با این باخت ناامید و از هدف اصلی مان که صعود به لیگ برتر است دور شویم.

مدافع پدیده خاطرنشان کرد: می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم اما از حالا در این باره صحبت کردن سخت است. من قبلاً تجربه حضور در لیگ دسته اول را نداشتم اما چیزی که دیدم و شنیدم این بوده که تیم هایی که ابتدا با قدرت ظاهر می شوند در اواسط فصل افت می کنند. ما با توجه به وضعیتی که داریم و بازیکنان باتجربه لیگ برتری امید زیادی داریم تا صعود کنیم. میثاقیان هم که متخصص آوردن تیم های لیگ یکی به لیگ برتر است و امیدوارم این اتفاق برای پدیده بیفتد تا مشهد سال آینده حداقل یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد.