به گزارش پارس به نقل از فارس، محمدرضا خلعتبری مهاجم ملی پوش پرسپولیس که برای تماشای دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد قصد ورود به ورزشگاه آزادی را داشت قبل از ورود به ورزشگاه، وی را نگه داشته و از او تقاضای کارت شناسایی کردند.

سرانجام مأموران حراست پس از بیسیم زدن و هماهنگی های مربوطه، مهاجم تیم ملی را به ورزشگاه آزادی راه دادند. نکته قابل توجه اینکه خلعتبری فقط لبخند می زد.

*پس از اینکه داور مسابقه سوت پایان دیدار را به صدا در آورد، کریم باقری مربی پرسپولیس به نشانه اعتراض به سمت وی رفت.

داور این دیدار در دقیقه ۹۵ در حالی سوت پایان بازی را به صدا درآورد که پرسپولیسی ها روی یک ضربه ایستگاهی می توانستند صاحب موقعیت خوبی شوند.

*محمد دایی، دستیار سرمربی پرسپولیس با موبایل با برادرش که به خاطر محرومیت از جایگاه ویژه این مسابقه را دنبال می کرد، در ارتباط بود.

*اکبر میثاقیان سرمربی پدیده که به شدت از گل دقایق پایانی بازیکنان تیمش خوشحال بود پس از وقت های عادی به سمت آنها رفته و بر سرو روی آنها از روی خوشحالی دست کشید و آنها را ناز کرد.

* علیرضا مرزبان قبل از آغاز وقت های اضافه با داور این دیدار صحبت هایی را در میان گذاشت. مربی پدیده همچنین قبل از آغاز وقت اضافه با ناظر فدراسیون به صورت لفظی درگیر شد.

*هواداران پرسپولیس علیه میرشاد ماجدی، سرپرست تیم فوتبال استقلال شعار سر دادند.

*اعضای نیمکت نشین پدیده شاندیز علیه پرسپولیسی ها اعتراض داشتند. آنها در صحنه ای که بازیکن تیمشان روی زمین بود و میلاد غریبی به سمت دروازه شوت زد اعتراض شدیدی کردند و به این مسئله معترض بودند. سرپرست پدیده به قدری ناراحت بود که می خواست وارد زمین شود که داور چهارم جلوی او را گرفت.

*محمد رویانیان مدیرعامل مستعفی پرسپولیس از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت.

*هواداران شعار می دادند« کی روش یادت باشه حقیقی باید باشه»

*پس از گل سوم پرسپولیس سعید شیرینی به آغوش کریم باقری پرید که نزدیک بود هر دوی آنها زمین بخورند.

*هواداران پرسپولیس با شعار" اکبر برج میلاد" به سرمربی پدیده شاندیز کنایه زدند.

*تعدادی از هواداران پدیده مشهد علیه محمدرضا مولایی، مربی بدنساز پرسپولیس شعار دادند و او را به خیانت در خصوص محسن قهرمانی، داور بین المللی ایران متهم کردند.

*یونس شاکری، مهاجم پرسپولیس نیز در پایان مسابقه پیراهن خود را به هواداران پرسپولیس هدیه داد.

*تعدادی از خبرنگاران مشهدی که برای پوشش خبری مسابقه تیم شان به ورزشگاه آزادی آمده بودند، برای حضور در نشست خبری با مشکلاتی روبه رو شدند.