به گزارش پارس به نقل از مهر، آخرین بازی روز نخست مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور را تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد برگزار کردند. در این دیدار که از ساعت ۱۶: ۴۵ امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی یک بر یک دست یافتند تا کار به وقت های اضافی کشیده شود. تک گل تیم پرسپولیس را مدافع حریف در دقیقه ۴۸ به اشتباه وارد دروازه خودی کرد و بهمن طهماسبی در دقیقه ۸۶ برای تیم پدیده گل زد.

پرسپولیس که علی دایی را به خاطر محرومیت به همراه نداشت و کریم باقری در کنار زمین هدایت این تیم را بر عهده داشت تقریبا با ترکیب اصلی خود به مصاف حریف رفت و تغییرات جزیی نظیر حضور حقیقی در چارچوب دروازه را در دستور کار داشت. در آنسوی میدان نیز اکبر میثاقیان بازیکنانی را در ترکیب داشت که عمدتا سابقه حضور در لیگ برتر را داشتند. روشنگر، شکوری، شکوه مقام، بادامکی، پورخسروانی، نظرزاده، منصوری و… بازیکنان تیم پدیده در این بازی بودند.

نیمه اول این بازی که کمتر از هزار تماشاگر از آن استقبال کرده بودند کیفیت چندانی نداشت و دو تیم بازی سرد و کسل کننده ای را به نمایش گذاشتند که گلی هم در بر نداشت. در نیمه دوم شرایط فرق کرد و بازی سرعت زیادی پیدا کرد. در دقیقه ۴۸ بازی بود که ضربه سر محمد نوری را مدافع حریف به اشتباه درون دروازه خودی قرار داد تا بدین ترتیب پرسپولیس خیلی زود در شروع این نیمه به گل برسد.

بعد از این گل تیم پدیده بهتر ظاهر شد و با تغیراتی که میثاقیان در این تیم ایجاد کرد بارها تا آستانه گشودن دروازه تیم پرسپولیس پیش رفت تا اینکه در دقیقه ۸۶ دروازه تیم پرسپولیس را باز کرد. در این لحظه بادامکی پشت محوطه جریمه حریف با خطا سرنگون شد و در حالی که بازیکنان تیم پرسپولس قصد داشتند دیوار دفاعی را تشکیل دهند بازیکن حریف با تیزهوشی توپ را به سرعت به بهمن طهماسبی رساند تا این مهاجم با سابقه دروازه حقیقی را باز کند.

در دقیقه ۹۰ این دیدار بنیادی فر، داور جوان مسابقه بادامکی را به خاطر خطا روی عالیشاه با کارت زرد دوم و متعاقب آن کارت قرمز جریمه کرد تا تیم پدیده در ادامه با یک یار کمتر به کار خود ادامه دهد.