به گزارش پارس به نقل از تسنیم، دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد در چارچوب جام حذفی از ساعت ۱۶: ۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز می شود. برای تماشای این بازی چیزی حدود ۳۰۰ نفر در ورزشگاه حضور دارند که ۵۰ نفر از آنها را هواداران پدیده مشهد تشکیل می دهند.

* هواداران پدیده با طبل و بوق سروصدای زیادی در ورزشگاه آزادی راه انداخته و شعارهایی در حمایت از تیم شان سر می دادند. هواداران پدیده با شعار ۴ تایی ها ۴ شکست پیاپی پرسپولیس مقابل استقلال را به آنها یادآوری کردند. این در شرایطی بود که پرسپولیسی ها تا زمان حضور بازیکنان این تیم در زمین سکوت کرده بودند.

* اسکوربورد ورزشگاه آزادی عیدغدیرخم به حاضران تبریک گفت.

*با توجه به اینکه بازی از حساسیت زیادی برخوردار نیست استقبال کمی از سوی خبرنگاران و عکاسان از این بازی صورت گرفته است.

*کریم باقری به همراه دیگر دستیاران دایی هنگام گرم کردن بازیکنان پرسپولیس در زمین حضور پیدا کرد و عملکرد آنان را زیر نظر داشت.

*تماشاگران پرسپولیس حسین بادامکی هافبک پیشین این تیم و حال حاضر پدیده مشهد را تشویق کردند.

*هنگام گرم کردن بازیکنان نیلسون که بعد از مدت زیادی نیمکت نشین شده مسئولیت گرم کردن حقیقی را بر عهده داشت.

*هواداران پدیده مشهد ابراهیم شکوری را به جای هادی شکوری تشویق کردند. آنها بعد از پی بردن به اشتباه خود با شعار هادی خان شکوری مدافع باسابقه خود را تشویق کردند.

*تیم داوری به محض ورود به زمین از سوی پرسپولیسی ها مورد تشویق قرار گرفت و هواداران پرسپولیس با شعار داور پرسپولیسی از داور استقبال کردند.

*میلاد غریبی و محمدرضا خانزاده ۲ بازیکن پرسپولیس که احتمالا نیم فصل به ذوب آهن خواهند رفت روی نیمکت ذخیره های پرسپولیس حضور داشتند. به غیر از این ۲ بازیکن امید عالیشاه، یونس شاکری، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و نیلسون نیمکت نشینان پرسپولیس در این بازی هستند.

*علی دایی که به علت محرومیت در این بازی حق نشستن روی نیمکت را ندارد به هنگام گرم کردن بازیکنانش روی نیمکت نشست و مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

*به علت خنک شدن هوا تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در حالی که پیراهن دیگری روی پیراهن خود داشتند وارد زمین شدند.

*هواداران پدیده، دایی را به مافیا بودن متهم کردند و شعار « دایی دایی - رئیس مافیایی» را سر دادند.