به گزارش پارس به نقل ازسایت فدراسیون والیبال؛ کمیته انضباطی به منظور رسیدگی به گزارش سازمان لیگ در خصوص رحمان داودی بازیکن سابق تیم والیبال پیکان که با باشگاه میزان و پس از آن با باشگاه شهرداری ارومیه به انعقاد قرار داد مبادرت ورزیده بود، در یکم مهرماه تشکیل جلسه داد و صدور رای را به بررسی بیشتر پرونده موکول کرد.

اعضای کمیته انضباطی به طور کامل اظهارات طرفین این پرونده را گوش کردن و پس از بررسی های بیشتر با رای زیر در باره رحمان داودی موافقت کردند:

" نظر به اینکه مطابق اسناد و مدارک موجود رحمان داودی پس از صدور کارت در بازی اول از سری مسابقات سراسری لیگ والیبال سال ۹۰ برای تیم پیکان بازی کرده است، همچنین قرارداد ایشان با طریق قانونی فسخ نگردیده است و اظهار شفاهی مبنی بر فسخ در فدراسیون والیبال ثبت نشده است، مورد تایید سازمان لیگ قرار نگرفته، منشاء آثار حقوقی نمی باشد. مضافا آنکه چهار درصد سهم فدراسیون از قرارداد ایشان برای فصل مسابقاتی ۹۰ به فدراسیون پرداخت گردیده است که مورد اعتراض باشگاه واقع نگردیده است. بنابر این قرارداد ایشان مطابق رویه معمول سازمان لیگ از سال ۹۰ برای دوسال محسوب گردیده، در سال ۹۲ به عنوان بازیکن آزاد بوده که سازمان لیگ این موضوع را اعلام کرده است.

بنابر این قرارداد این بازیکن با باشگاه میزان به طور قانونی انعقاد یافته است، اما نظر به اینکه پس از انعقاد قرارداد با باشگاه میزان بازیکن مذکور به طور غیر قانونی با باشگاه شهرداری ارومیه مذاکره و مبادرت به انعقاد قرارداد ورزیده است، مطابق اختیارات حاصله از آئین نامه سازمان لیگ به ویژه بند ج از تبصره ۱۸ از ماده ۷ آئین نامه نقل و انتقال بازیکن و بند ۲-۴۲ از ماده ۱۰ آئین نامه انضباطی فدراسیون والیبال به یک جلسه محرومیت از حضور در مسابقات لیگ ۹۲-۹۳ و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید که پس از پرداخت این مبلغ و تحمل یک جلسه محرومیت به عنوان بازیکن تیم میزان می تواند در مسابقات حاضر گردد. "