به گزارش پارس به نقل ازروزنامه نود؛ استقلال در دیدار مقابل نفت تهران هم نتوانست دروازه خود را بسته نگه دارد و با گلی که دریافت کرد، بازی برده را با تساوی عوض کرد.

آبی پوشان در این دیدار یک گل زیبا توسط فرهاد مجیدی به ثمر رساندند و در پی آن یک گل زیباتر را دریافت کردند که روی شوت ۴۵ متری غفوری به ثمر رسید. پس از پایان بازی در بین استقلالی ها بحث سر این موضوع بود که چه کسی مقصر دریافت گل بود.

در فاصله ورزشگاه تختی تا هتل اوین بازیکنان بحث های زیادی را مطرح کردند. عده ای اعتقاد داشتند آندو و نکونام به عنوان هافبک های دفاعی نباید اجازه شوت زدن به بازیکن حریف را می دادند و عده ای دیگر رحمتی را به خاطر جاگیری نامناسب مقصر دانستند.

حرف های مطرح شده به جلسه دیروز کادرفنی هم کشیده شد، اما امیر قلعه نویی اعتقاد داشت که نباید رحمتی را بخاطر دریافت این گل مقصر دانست.

سرمربی آبی پوشان معتقد بود که در وهله اول وقتی تیمی گل می خورد تمام بازیکنان مقصر هستند و پس از آن به این خاطر غفوری فرصت شوت زدن پیدا کرد که بازیکنان استقلال بازیکن صاحب تو را تحت فشار قرار نمی دادند و سعی کردند تا پرس فضا را بجای پرس حریف انجام بدهند.

همین امر سبب شد تا دفاع آبی پوشان به راحتی باز شود و مسیر عبور توپ را باز کند. وقتی هم که غفوری دید، بازیکنان استقلال دچار چنین اشتباهی شده اند تصمیم به شوت زدن گرفت.

قلعه نویی در ادامه مدعی شد که بارها به بازیکنان استقلال گفته بهترین راه برای حفاظت از گل زده، پرس بازیکن حریف است و پرس فضا وقتی جواب می دهد که قصد داشته باشند حریف را وادار به بازی مستقیم کنند.