به گزارش پارس به نقل از؛ وریا غفوری معتقد است اگر بزرگترین دروازه بان های دنیا بودند، نمی توانستند شوت او را بگیرند. وریا که با آن شوت حالا خیلی روی زبان ها افتاده، درباره گلش حرف های جالبی مطرح کرده است.

* واقعا ضربه تو غیرقابل مهار بود یا باید رحمتی را روی آن گل مقصر دانست؟

- من فکر کنم شوتی که زدم اصلا قابل گرفتن نبود چون رحمتی هم فکر نمی کرد توپ آن گوشه دروازه برود و واقعا غافلگیر شد.

* ظاهرا بعد از بازی هم با رحمتی صحبت کردی؟

- بله، یکی از دوستان قبلی ام در سایپا دنبال من آمد و به اتفاق او و رحمتی به هتل برگشتیم. با رحمتی هم راجع به آن شوت صحبت کردم. سید مهدی هم در مورد آن شوت گفت شوت تو جوری بود که توپ چند ثانیه روی هوا بود و دائما هم مسیرش روی هوا عوض می شد!

* گل تو به سبک چه بازیکن ایرانی زده شد؟

- فکر می کنم شوت های نظیر شوتی که من زدم هر چند سال یک بار در فوتبال ما زده می شود. مثلا یادم می آید کریم باقری هم چند سال پیش گلی به کره جنوبی زد که روی شوت بود و خیلی استثنایی زده شد. شاید گل من هم یک جورهایی شبیه آن شوت بود.

* گل تو قشتگ تر بود یا آندو که به بوریرام زده شد؟

- شاید باور نکنید اما در لحظه شوت یاد شوت آندو افتادم و احساس خوبی داشتم و گفتم بگذار من هم شانسم را امتحان کنم. البته شاید فاصله شوت من نسبت به ضربه آندو با دروازه بیشتر بود.

* خودت فکر می کنی شوت تو زیباتر بود یا آندو؟

- من نمی توانم در این مورد نظر بدهم و مردم و کارشناسان و باید در این خصوص حرف بزنند.

* این شوت باعث شده گروهی از همبازیان و مربیانت بگویند باید به تیم ملی دعوت شوی.

- بله، از اظهار لطف و نظر نویدکیا، مکانی و آقای حمید استیلی که صحبت کردند و حق مرا حضور در تیم ملی دانسته اند تشکر می کنم اما خودم هم معتقدم من ۲۶ ساله هستم و بعد از ۷ سال بازی در سطح اول فوتبال فکر می کنم می توانم به تیم ملی دعوت شوم.

* تو بازیکنی در پست دفاع راست هستی؛ فکر می کنی از ماهینی، خانزاده و خسرو حیدری در این پست بهتری؟

- من نمی گویم از آنها بهترم اما فکر می کنم می توانم دعوت شوم تا کی روش هم در مورد من نظر بدهد. تیم ما تیم کم طرفداری است، بازی های آن هم پخش نمی شود، وگرنه من در بازی با ذوب آهن، فولاد و چند بازی دیگر هم خوب بازی کردم و فقط جلوی استقلال خوب نبودم.

* اگر پترچک، نویر و بوفون هم جای رحمتی بودند می توانستند آن ضربه را مهار کنند؟ !

- می خواهم بگویم شوت من شانسی نبود چون از آن فاصله نمی توان به آن شکل شوت زد و اگر چک و بوفون هم بودند نمی توانستند آن را مهار کنند.