به گزارش پارس به نقل ازتسنیم؛ ستار همدانی درباره تساوی یک بر یک استقلال مقابل نفت تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: « در شرایط مناسبی مقابل نفت بازی نکردیم. برخی از بازیکنان ما در اردوی تیم ملی حضور داشتند و برخی نیز مصدوم بودند. »

وی با بیان اینکه استقلال مقابل نفت تیم کاملی نبود، افزود: « علاوه بر این مسائل زمین ناهموار ورزشگاه تختی هم اجازه نداد بازیکنان فوتبال خوبی ارائه دهند. نفت هم از تیم های خوب لیگ است که بر اساس توانمندی های خود در بالای جدول قرار گرفته است. این تیم در دیدار مقابل استقلال نمایش خوبی داشت. »

مربی استقلال با اشاره به گل فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد: « گل ما از روی کارهای ترکیبی به دست آمد و هفته ها روی این تاکتیک کار کرده بودیم. با این حال گل ۴۰ متری دریافت کردیم و بازی به تساوی کشیده شد. در مجموع بازی کیفیت خوبی نداشت و اگر در ورزشگاه آزادی برگزار می شد گل های بیشتری را می دیدیم. »

همدانی در مورد شعارهای هواداران استقلال علیه علی دایی و ناراحتی سرمربی پرسپولیس مبنی بر اینکه هواداران استقلال خط گرفته بودند، گفت: « علی دایی، مهدی مهدوی کیا، علیرضا منصوریان و… اسطوره های فوتبال ما هستند که زحمات زیادی کشیده اند. بارها هواداران پرسپولیس علیه استقلالی ها شعار دادند که کار قشنگی نبود. با این وجود فکر نمی کنم هواداران استقلال از جایی برای شعار دادن علیه دایی خط گرفته باشند. »

وی ادامه داد: « دایی می داند که امیر قلعه نویی او را دوست دارد. در واقع همه استقلالی ها علی دایی را دوست دارند. یک بار از سوی هواداران استقلال علیه دایی شعار سر داده شد که قلعه نویی از جای خود بلند شد تا مانع دادن شعار علیه دایی شود. »