به گزارش پارس پیام صادقیان در گفت وگو با فارس، در پاسخ به این سؤال که حدادی فر و مسلمان به پرسپولیس خواهند آمد یا خیر، گفت: این دو نفر از بهترین دوستانم هستند اما من در جریان این موضوع نیستم و خود بازیکنان ذوب آهن می دانند و پرسپولیس.

وی افزود: دفعه قبل حرفی نزدیم و کاری نکردیم، تمام کاسه و کوزه ها سر ما شکست اما الان هم اگر مشاوره ای باشد به هر یک از دوستانم می دهم ولی در این مسائل دخالتی ندارم و کار خودم را انجام می دهم.

صادقیان در مورد کسر امتیاز از پرسپولیس و جریمه کمیته انضباطی نیز گفت: من بازیکن هستم و باید کار خودم را کنم اما کسر امتیاز ما را شوکه کرد. بالاخره ما زحمات زیادی برای گرفتن این امتیاز کشیدیم و با توجه به حساسیت ها شاید این یک امتیاز برای ما در آینده مهم باشد. می دانم چه اتفاقی افتاد اما انشاء الله با بررسی مجدد یک امتیازمان برمی گردد.

مهاجم قرمزپوشان درباره بازی مقابل پدیده شاندیز نیز گفت: همیشه بازی های اول در هر مسابقه ای حساسیت خاص خودش را داشته است. ما باید در دیدار مقابل پدیده اجازه ندهیم که کار به بن بست برسد و یا گره بخورد. کار سختی داریم اما انشاء الله با یک برد خوب زمین را ترک می کنیم. هر تیمی مقابل پرسپولیس انگیزه خاص خودش را دارد و این موضوع کار ما را سخت تر می کند. البته ما پرسپولیسم و در خانه بازی می کنیم، با حضور هواداران می توانیم به نتایج دلخواه برسیم.

وی ادامه داد: البته ۲ بازی حساس تا نیم فصل نیز در لیگ برتر داریم که باید با تمرکز بالا به ۳ امتیاز آنها فکر کنیم چون هدف ما این است که نیم فصل با حضور در صدر جدول به استراحت برویم. امیدوارم که به این هدفمان با توجه به اینکه کار خیلی سخت است برسیم.