به گزارش پارس به نقل ازقدس آنلاین، گرچه در هفته های گذشته بدشانسی به سراغ او آمد و مصدومیت باعث شد این مهاجم از تیم ملی دور بماند اما این مهاجم در حال حاضر یکی از بازیکنانی است که مشتری های زیادی دارد.
دو هفته پیش خبر توافق محمد قاضی با پرسپولیس منتشر شد اما با این حال و به رغم توافق قاضی با پرسپولیس باز هم مشتری های این مهاجم عقب نشینی نکرده اند و همچنان به دنبال جذب او هستند. در جلسه ای که بین قاضی و مدیرعامل پرسپولیس برگزار و در نهایت منجر به توافق طرفین شد، رویانیان قول پرداخت مبلغی از قرارداد قاضی را می دهد که گفته می شود هنوز به قولش عمل نکرده است. حتی قرار بود رویانیان دو هفته پیش به صورت رسمی پرسپولیسی شدن قاضی را اعلام کند که به دلیل بازی های حساس این تیم در لیگ قهرمانان آسیا از این مهم خودداری کرد.
امیر قلعه نویی، اواخر هفته گذشته به صورت مستقیم با محمد قاضی، تماس گرفته و از او خواسته که به پرسپولیس نرود. ژنرال به قاضی گفته که تو را برای استقلال می خواهم و اگر تنها پای قرارداد داخلی و قول و قرار در هیات است، حاضرم با مبلغی بالاتر مقدمات حضورت در استقلال را فراهم کنم. از این اتفاق می توان فهمید که امیر قلعه نویی مقصد این فصل خود را انتخاب کرده و قطعا روی نیمکت استقلال خواهد نشست. حال در این میان مشخص نیست که بدقولی رویانیان به قاضی، به گوش ژنرال رسیده یا نه ولی مهم این است که قلعه نویی، حسابی مهاجم ملی پوش فصل گذشته ذوب آهن را هوایی کرده است.
از سوی دیگر منصور ابراهیم زاده که با باشگاه نفت تهران به توافق رسیده هم تمایل دارد شاگرد فصل گذشته خود را به جمع نفتی ها اضافه کند. سرمربی جدید نفت تهران در تماسی که با قاضی داشته گفته که من از مسؤولان باشگاه خواستار خرید دو مهاجم شده ام و می توانم پول دو مهاجم را صرف جذب تو کنم!