به گزارش پارس به نقل از فارس، حمید زینی زاده در مورد اینکه کمیته انضباطی به خاطر فحاشی هواداران تیمش یک امتیاز از تراکتورسازی کسر کرده است، عنوان کرد: فردا به این موضوع اعتراض می کنیم و پرونده مان را به کمتیه استیناف می بریم ما اعتراضات دیگری به بحث داوری و اتفاقات اخیری که برای تراکتورسازی است را داریم. مطمئناً با مسئولان و کفاشیان جلسه می گذاریم تا این مسئله را پیگیری کنیم.

وی در مورد اینکه آیا اعتراض شان به داوری را دنبال خواهند کرد، گفت: هیچ کارشناسی آن پنالتی را که به سود فولاد خوزستان اعلام شد، تأیید نکرده است اما متأسفانه همه چیز دست خودشان است و آنها هستند که هر تصمیمی که می خواهند می گیرند، ما فقط می توانیم اعتراض کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا همچنان قصد انصراف از لیگ برتر را دارد، اظهار داشت: به هر حال این تصمیمی است که مجموعه باشگاه باید بگیرد ما نسبت به اتفاقات اخیر مطمئناً اعتراض خواهیم کرد.

زینی زاده در مورد اینکه اگر به اعتراض آنها رسیدگی نشود و یک امتیاز را از تیم کم کنند، چه اتفاقی خواهد افتاد گفت: ما این مسئله را به هیچ وجه قبول نداریم اما اگر به اعتراض مان رسیدگی نشود هیچ اهرمی دست باشگاه نیست و فقط مجبور هستیم تمکین کنیم.

وی اظهار داشت: معمولاً برای اینکه رأی صادر شود مسئولان باشگاه را به جلسه فرا می خوانند تا نظرشان را بیان کنند اما بدون اینکه اعتراض ما را بشنوند تصمیم گرفتند. به زودی راهی تهران می شوم تا با دیدارهایی که انجام می دهم نسبت به این مسئله اعتراضم را بیان کنم.